ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Post Reply
User avatar
cris
newbie
Reactions:
Posts: 259
Joined: Fri Jun 20, 2025 8:45 am
Location: Athens

Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Post by cris »

Ναι τον Ρεγες
Τωρα σχετικα με τον Φουρνιε προσωπικα δεν νομιζω οτι πηγε πίσω. Αφηνει τα μη κρισιμα σημεια του ματς στον Dorsey και παιζει στη 2η 4η περιοδο. Η 1η περιοδος ειναι σχεδον αδιαφορη στο μπασκετ, με τη μονακο πχ ημασταν ισα ισα στις 1ες περιοδους.
Το θεμα ειναι ποιος τελειωνει το ματς οχι ποιος το αρχιζει
Ο Χορτον Τακερ πχ στη Φενερ σχεδον παντα δεν ξεκινα 5αδα μονο με μας στο φ4 ξεκινησε αλλα ειναι ο καλυτερος παικτης τους
erisgr
newbie
Reactions:
Posts: 191
Joined: Tue Jul 15, 2025 5:21 pm

Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Post by erisgr »

Πολυ επαγγελματικη η ομαδα, ξεπερασε τα πανηγυρια γρηγορα. Πρωτη φορα ειμαι τοσο αισιοδοξος για τους τελικους αλλα οπως και να ναι κινδυνευουμε παντα απο την περιφημη "ελληνικη πραγματικοτητα".και απο το να χαλασει το μυαλό μας.
User avatar
mark
newbie
Reactions:
Posts: 268
Joined: Tue Sep 02, 2025 11:37 am
Location: Piraeus

Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Post by mark »

erisgr wrote: Sat May 30, 2026 4:19 pm Πολυ επαγγελματικη η ομαδα, ξεπερασε τα πανηγυρια γρηγορα. Πρωτη φορα ειμαι τοσο αισιοδοξος για τους τελικους αλλα οπως και να ναι κινδυνευουμε παντα απο την περιφημη "ελληνικη πραγματικοτητα".και απο το να χαλασει το μυαλό μας.
Η διαιτησια παντως εκανε προπονηση στα ματσακια με τον μπαογκ
ΜΟΝΟ ΘΡΥΛΟΣ!!! ΠΕΡΑΙΑ ΜΟΥ ΠΕΡΑΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΣΑΡΩΝΙΚΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΜΑΡΙ ΣΟΥ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΟΥ!!!
User avatar
oikon7
newbie
Reactions:
Posts: 327
Joined: Fri Jun 20, 2025 1:18 pm
Location: Βέρνη

Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Post by oikon7 »

Έχω μεγάλη περιέργεια να δω αν η ομάδα αρθεί στο ύψος των περιστάσεων στους Τελικούς με τη ζέλα.
Οι ημιτελικοί με αεκ πήγαν οκ, αλλά δεν πρέπει να υποτιμήσουμε τη ζέλα.
Rower
newbie
Reactions:
Posts: 81
Joined: Mon Jun 30, 2025 1:34 pm

Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Post by Rower »

Bαζελοκτονια Νο 1 !
User avatar
oikon7
newbie
Reactions:
Posts: 327
Joined: Fri Jun 20, 2025 1:18 pm
Location: Βέρνη

Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Post by oikon7 »

Αν και ξεκινήσαμε με απανωτά λάθη (πολλά πουλήματα μπάλας, αιρμπολ τρίποντα Βεζένκοφ / Γουόκαπ κ.τ.λ.) δεν το πληρώσαμε και μείναμε μπροστά στο σκορ στην 1η περίοδο.

Πολλή καλύτερη 2η περίοδος, με +12 π. στο ημίχρονο.

Χάιλαιτ το τρίποντο Παπ ακριβώς στη λήξη της 1ης περιόδου - υπό πίεση και με ταμπλό, πίσω από το κέντρο.
erisgr
newbie
Reactions:
Posts: 191
Joined: Tue Jul 15, 2025 5:21 pm

Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Post by erisgr »

Σκληρο ματς , το περιμεναμε ειναι με την πλατη στον τοιχο και θα το πανε μεχρι τελους με σκληραδα αλλα ειναι και αρκετα συγκεντρωμενοι. .

Χτυπαμε πολυ στα ψηλα , και ισως σε επομενο ματς δουμε τον Χολ αντι του τζοουνς, εχιυν πολυ μεγαλο προβλημα με τα χαμηλα σχήματα.

Πρεπει να μειωσουμε τα λαθη μας παντως.
User avatar
oikon7
newbie
Reactions:
Posts: 327
Joined: Fri Jun 20, 2025 1:18 pm
Location: Βέρνη

Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Post by oikon7 »

Πάντως μου κάνει εντύπωση ότι έχει κενά καθίσματα.
User avatar
pani0202
member
Reactions:
Posts: 551
Joined: Thu Jun 19, 2025 1:29 pm

Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Post by pani0202 »

Θα μπορουσαμε να παμε για σκορ ρεκορ σημερα αν μεναμε σοβαροι σε εκεινο το διλεπτο που μας εβαλαν καμμια δεκαρια ποντους μαζεμενους. Πανε για δυνατη πιπα παντως σημερα ετσι κι αλλιως.
Προπονητής της εξέδρας
User avatar
pani0202
member
Reactions:
Posts: 551
Joined: Thu Jun 19, 2025 1:29 pm

Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Post by pani0202 »

Ελεος, παμε να τους βαλουμε στο παιχνιδι απο το πουθενα.
Προπονητής της εξέδρας
Post Reply