Ναι τον Ρεγες
Τωρα σχετικα με τον Φουρνιε προσωπικα δεν νομιζω οτι πηγε πίσω. Αφηνει τα μη κρισιμα σημεια του ματς στον Dorsey και παιζει στη 2η 4η περιοδο. Η 1η περιοδος ειναι σχεδον αδιαφορη στο μπασκετ, με τη μονακο πχ ημασταν ισα ισα στις 1ες περιοδους.
Το θεμα ειναι ποιος τελειωνει το ματς οχι ποιος το αρχιζει
Ο Χορτον Τακερ πχ στη Φενερ σχεδον παντα δεν ξεκινα 5αδα μονο με μας στο φ4 ξεκινησε αλλα ειναι ο καλυτερος παικτης τους
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
-
erisgr
- newbie
- Posts: 191
- Joined: Tue Jul 15, 2025 5:21 pm
Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
Πολυ επαγγελματικη η ομαδα, ξεπερασε τα πανηγυρια γρηγορα. Πρωτη φορα ειμαι τοσο αισιοδοξος για τους τελικους αλλα οπως και να ναι κινδυνευουμε παντα απο την περιφημη "ελληνικη πραγματικοτητα".και απο το να χαλασει το μυαλό μας.
- mark
- newbie
- Posts: 271
- Joined: Tue Sep 02, 2025 11:37 am
- Location: Piraeus
Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
Η διαιτησια παντως εκανε προπονηση στα ματσακια με τον μπαογκerisgr wrote: Sat May 30, 2026 4:19 pm Πολυ επαγγελματικη η ομαδα, ξεπερασε τα πανηγυρια γρηγορα. Πρωτη φορα ειμαι τοσο αισιοδοξος για τους τελικους αλλα οπως και να ναι κινδυνευουμε παντα απο την περιφημη "ελληνικη πραγματικοτητα".και απο το να χαλασει το μυαλό μας.
ΜΟΝΟ ΘΡΥΛΟΣ!!! ΠΕΡΑΙΑ ΜΟΥ ΠΕΡΑΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΣΑΡΩΝΙΚΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΜΑΡΙ ΣΟΥ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΟΥ!!!
- oikon7
- newbie
- Posts: 335
- Joined: Fri Jun 20, 2025 1:18 pm
- Location: Βέρνη
Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
Έχω μεγάλη περιέργεια να δω αν η ομάδα αρθεί στο ύψος των περιστάσεων στους Τελικούς με τη ζέλα.
Οι ημιτελικοί με αεκ πήγαν οκ, αλλά δεν πρέπει να υποτιμήσουμε τη ζέλα.
Οι ημιτελικοί με αεκ πήγαν οκ, αλλά δεν πρέπει να υποτιμήσουμε τη ζέλα.
-
Rower
- newbie
- Posts: 83
- Joined: Mon Jun 30, 2025 1:34 pm
Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
Bαζελοκτονια Νο 1 !
- oikon7
- newbie
- Posts: 335
- Joined: Fri Jun 20, 2025 1:18 pm
- Location: Βέρνη
Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
Αν και ξεκινήσαμε με απανωτά λάθη (πολλά πουλήματα μπάλας, αιρμπολ τρίποντα Βεζένκοφ / Γουόκαπ κ.τ.λ.) δεν το πληρώσαμε και μείναμε μπροστά στο σκορ στην 1η περίοδο.
Πολλή καλύτερη 2η περίοδος, με +12 π. στο ημίχρονο.
Χάιλαιτ το τρίποντο Παπ ακριβώς στη λήξη της 1ης περιόδου - υπό πίεση και με ταμπλό, πίσω από το κέντρο.
Πολλή καλύτερη 2η περίοδος, με +12 π. στο ημίχρονο.
Χάιλαιτ το τρίποντο Παπ ακριβώς στη λήξη της 1ης περιόδου - υπό πίεση και με ταμπλό, πίσω από το κέντρο.
-
erisgr
- newbie
- Posts: 191
- Joined: Tue Jul 15, 2025 5:21 pm
Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
Σκληρο ματς , το περιμεναμε ειναι με την πλατη στον τοιχο και θα το πανε μεχρι τελους με σκληραδα αλλα ειναι και αρκετα συγκεντρωμενοι. .
Χτυπαμε πολυ στα ψηλα , και ισως σε επομενο ματς δουμε τον Χολ αντι του τζοουνς, εχιυν πολυ μεγαλο προβλημα με τα χαμηλα σχήματα.
Πρεπει να μειωσουμε τα λαθη μας παντως.
Χτυπαμε πολυ στα ψηλα , και ισως σε επομενο ματς δουμε τον Χολ αντι του τζοουνς, εχιυν πολυ μεγαλο προβλημα με τα χαμηλα σχήματα.
Πρεπει να μειωσουμε τα λαθη μας παντως.
- oikon7
- newbie
- Posts: 335
- Joined: Fri Jun 20, 2025 1:18 pm
- Location: Βέρνη
Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
Πάντως μου κάνει εντύπωση ότι έχει κενά καθίσματα.
- pani0202
- member
- Posts: 553
- Joined: Thu Jun 19, 2025 1:29 pm
Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
Θα μπορουσαμε να παμε για σκορ ρεκορ σημερα αν μεναμε σοβαροι σε εκεινο το διλεπτο που μας εβαλαν καμμια δεκαρια ποντους μαζεμενους. Πανε για δυνατη πιπα παντως σημερα ετσι κι αλλιως.
Προπονητής της εξέδρας
- pani0202
- member
- Posts: 553
- Joined: Thu Jun 19, 2025 1:29 pm
Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
Ελεος, παμε να τους βαλουμε στο παιχνιδι απο το πουθενα.
Προπονητής της εξέδρας