ΠΑΙΚΤΕΣ
- Gabriel_Knight
- newbie
- Posts: 357
- Joined: Fri Jun 20, 2025 1:37 pm
- Location: Κάπου στο δάσος
Re: ΠΑΙΚΤΕΣ
Γράφουν ότι ο Φαλ θα βγάλει ελληνικό διαβατήριο...
- Gabriel_Knight
- newbie
- Posts: 357
- Joined: Fri Jun 20, 2025 1:37 pm
- Location: Κάπου στο δάσος
Re: ΠΑΙΚΤΕΣ
Fournier none better
- Gabriel_Knight
- newbie
- Posts: 357
- Joined: Fri Jun 20, 2025 1:37 pm
- Location: Κάπου στο δάσος
-
BXL
- newbie
- Posts: 55
- Joined: Fri Jun 20, 2025 4:33 pm
Re: ΠΑΙΚΤΕΣ
Tέλος ο Φαλ. Ή κολλησε/δε θέλαμε να πιέσουμε τα του διαβατηρίου ή ανεβαίνει προς Θεσσαλονίκη/Λυών.
-
sotosg7
- newbie
- Posts: 92
- Joined: Thu Jun 19, 2025 6:17 pm
Re: ΠΑΙΚΤΕΣ
Για μένα πολύ κακώς φεύγει αν πάρει ελληνικό διαβατήριο!!BXL wrote: Sat Jun 20, 2026 4:32 pm Tέλος ο Φαλ. Ή κολλησε/δε θέλαμε να πιέσουμε τα του διαβατηρίου ή ανεβαίνει προς Θεσσαλονίκη/Λυών.
Επίσης αν δεν ήταν να μείνει σε εμάς για ποιο λόγο να κυνηγήσει να πάρει το διαβατήριο;
Μήπως χρειάζεται μεγάλο χρονικό διάστημα για να το πάρει στα χέρια του και δε θέλαμε να περιμένουμε;
Όπου πάει πάντως , θα είναι ενίσχυση για την ομάδα που θα τον έχει, σε σχέση με το τι είχε!!
Είναι ομάδα του λαού, Θεός σε ορισμένους, θρησκεία σε φανατικούς, εχθρός σε οργισμένους!!
- Loukretia
- newbie
- Posts: 31
- Joined: Thu Jun 19, 2025 7:46 pm
Re: ΠΑΙΚΤΕΣ
Με τις γραφειοκρατικες διαδικασίες που απαιτούνται το διαβατήριο θα το έπαιρνε το 2027 και εμείς καιγόμαστε για ελληνικά διαβατήρια άνεταsotosg7 wrote:Για μένα πολύ κακώς φεύγει αν πάρει ελληνικό διαβατήριο!!BXL wrote: Sat Jun 20, 2026 4:32 pm Tέλος ο Φαλ. Ή κολλησε/δε θέλαμε να πιέσουμε τα του διαβατηρίου ή ανεβαίνει προς Θεσσαλονίκη/Λυών.
Επίσης αν δεν ήταν να μείνει σε εμάς για ποιο λόγο να κυνηγήσει να πάρει το διαβατήριο;
Μήπως χρειάζεται μεγάλο χρονικό διάστημα για να το πάρει στα χέρια του και δε θέλαμε να περιμένουμε;
Όπου πάει πάντως , θα είναι ενίσχυση για την ομάδα που θα τον έχει, σε σχέση με το τι είχε!!
Στάλθηκε από το Redmi Note 8T μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- karteo
- member
- Posts: 658
- Joined: Wed Jun 18, 2025 8:20 am
Re: ΠΑΙΚΤΕΣ
δεν βγαινει το διαβατηριο ετσι απλα. θα επρεπε να γινουν τρομερες παρεμβασεις για να υπερπηδησει αλλους που προηγουνται και που, ως μη κοινοτικοι πολιτες, εχουν προβλημα διαμονης στη χωρα.
ο μεσος χρονος αποδοσης διαβατηριου μετα την επιτυχη εξεταση, στην Αθηνα, με τον ογκο που εχουν αυτη τη στιγμη ειναι απο 1 εως 3 έτη!
ο μεσος χρονος αποδοσης διαβατηριου μετα την επιτυχη εξεταση, στην Αθηνα, με τον ογκο που εχουν αυτη τη στιγμη ειναι απο 1 εως 3 έτη!
- LeRoi
- newbie
- Posts: 101
- Joined: Mon Jun 23, 2025 9:42 am
- Location: Ischgl
Re: ΠΑΙΚΤΕΣ
Μόνο με τιμητική πολιτογράφηση θα μπορούσε να βγάλει άμεσα διαβατήριο, όπως έγινε με τον Γουόκαπ.karteo wrote: Wed Jun 24, 2026 7:03 am δεν βγαινει το διαβατηριο ετσι απλα. θα επρεπε να γινουν τρομερες παρεμβασεις για να υπερπηδησει αλλους που προηγουνται και που, ως μη κοινοτικοι πολιτες, εχουν προβλημα διαμονης στη χωρα.
ο μεσος χρονος αποδοσης διαβατηριου μετα την επιτυχη εξεταση, στην Αθηνα, με τον ογκο που εχουν αυτη τη στιγμη ειναι απο 1 εως 3 έτη!
Ο οποίος Θωμάς επέλεξε στη συνέντευξή του στο Eurohoops να βγάλει χολή για την ομάδα μετά από μια τέτοια χρονιά.
Πραγματικά, αν ήμουν Αγγελόπουλος θα είχα ήδη σουτάρει από την ομάδα Ντόρσει και Γουόκαπ οι οποίοι εμφανώς πατάνε πάνω στα διαβατήριά τους για να αξιώνουν εξωπραγματικές απαιτήσεις.
- oikon7
- newbie
- Posts: 347
- Joined: Fri Jun 20, 2025 1:18 pm
- Location: Βέρνη
Re: ΠΑΙΚΤΕΣ
συμφωνώ και θα σούταρα ακόμα έναν, αλλά έχει δημιουργήσει τέτοιο hype γύρω από τη μετριότητά του που κανείς δεν θέλει καν να το ακούειLeRoi wrote: Wed Jun 24, 2026 9:25 amΜόνο με τιμητική πολιτογράφηση θα μπορούσε να βγάλει άμεσα διαβατήριο, όπως έγινε με τον Γουόκαπ.karteo wrote: Wed Jun 24, 2026 7:03 am δεν βγαινει το διαβατηριο ετσι απλα. θα επρεπε να γινουν τρομερες παρεμβασεις για να υπερπηδησει αλλους που προηγουνται και που, ως μη κοινοτικοι πολιτες, εχουν προβλημα διαμονης στη χωρα.
ο μεσος χρονος αποδοσης διαβατηριου μετα την επιτυχη εξεταση, στην Αθηνα, με τον ογκο που εχουν αυτη τη στιγμη ειναι απο 1 εως 3 έτη!
Ο οποίος Θωμάς επέλεξε στη συνέντευξή του στο Eurohoops να βγάλει χολή για την ομάδα μετά από μια τέτοια χρονιά.
Πραγματικά, αν ήμουν Αγγελόπουλος θα είχα ήδη σουτάρει από την ομάδα Ντόρσει και Γουόκαπ οι οποίοι εμφανώς πατάνε πάνω στα διαβατήριά τους για να αξιώνουν εξωπραγματικές απαιτήσεις.
- LeRoi
- newbie
- Posts: 101
- Joined: Mon Jun 23, 2025 9:42 am
- Location: Ischgl
Re: ΠΑΙΚΤΕΣ
Μη γίνεσαι άδικος με Βεζένκοφ. Είναι τρομερός παίχτης, αλλά πρέπει να δουλέψει την απόδοσή του στο κλείσιμο κρίσιμων αγώνων.oikon7 wrote: Wed Jun 24, 2026 9:38 am συμφωνώ και θα σούταρα ακόμα έναν, αλλά έχει δημιουργήσει τέτοιο hype γύρω από τη μετριότητά του που κανείς δεν θέλει καν να το ακούει
Είναι η Αχίλλειος πτέρνα του.