ΠΑΙΚΤΕΣ

Post Reply
User avatar
Gabriel_Knight
newbie
Reactions:
Posts: 357
Joined: Fri Jun 20, 2025 1:37 pm
Location: Κάπου στο δάσος

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by Gabriel_Knight »

Γράφουν ότι ο Φαλ θα βγάλει ελληνικό διαβατήριο...
User avatar
Gabriel_Knight
newbie
Reactions:
Posts: 357
Joined: Fri Jun 20, 2025 1:37 pm
Location: Κάπου στο δάσος

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by Gabriel_Knight »

Fournier none better
User avatar
Gabriel_Knight
newbie
Reactions:
Posts: 357
Joined: Fri Jun 20, 2025 1:37 pm
Location: Κάπου στο δάσος

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by Gabriel_Knight »

Gabriel_Knight wrote: Mon Jun 08, 2026 7:21 pm Fournier none better
BXL
newbie
Reactions:
Posts: 55
Joined: Fri Jun 20, 2025 4:33 pm

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by BXL »

Tέλος ο Φαλ. Ή κολλησε/δε θέλαμε να πιέσουμε τα του διαβατηρίου ή ανεβαίνει προς Θεσσαλονίκη/Λυών.
sotosg7
newbie
Reactions:
Posts: 92
Joined: Thu Jun 19, 2025 6:17 pm

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by sotosg7 »

BXL wrote: Sat Jun 20, 2026 4:32 pm Tέλος ο Φαλ. Ή κολλησε/δε θέλαμε να πιέσουμε τα του διαβατηρίου ή ανεβαίνει προς Θεσσαλονίκη/Λυών.
Για μένα πολύ κακώς φεύγει αν πάρει ελληνικό διαβατήριο!!

Επίσης αν δεν ήταν να μείνει σε εμάς για ποιο λόγο να κυνηγήσει να πάρει το διαβατήριο;

Μήπως χρειάζεται μεγάλο χρονικό διάστημα για να το πάρει στα χέρια του και δε θέλαμε να περιμένουμε;

Όπου πάει πάντως , θα είναι ενίσχυση για την ομάδα που θα τον έχει, σε σχέση με το τι είχε!!
Είναι ομάδα του λαού, Θεός σε ορισμένους, θρησκεία σε φανατικούς, εχθρός σε οργισμένους!!
User avatar
Loukretia
newbie
Reactions:
Posts: 31
Joined: Thu Jun 19, 2025 7:46 pm

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by Loukretia »

sotosg7 wrote:
BXL wrote: Sat Jun 20, 2026 4:32 pm Tέλος ο Φαλ. Ή κολλησε/δε θέλαμε να πιέσουμε τα του διαβατηρίου ή ανεβαίνει προς Θεσσαλονίκη/Λυών.
Για μένα πολύ κακώς φεύγει αν πάρει ελληνικό διαβατήριο!!

Επίσης αν δεν ήταν να μείνει σε εμάς για ποιο λόγο να κυνηγήσει να πάρει το διαβατήριο;

Μήπως χρειάζεται μεγάλο χρονικό διάστημα για να το πάρει στα χέρια του και δε θέλαμε να περιμένουμε;

Όπου πάει πάντως , θα είναι ενίσχυση για την ομάδα που θα τον έχει, σε σχέση με το τι είχε!!
Με τις γραφειοκρατικες διαδικασίες που απαιτούνται το διαβατήριο θα το έπαιρνε το 2027 και εμείς καιγόμαστε για ελληνικά διαβατήρια άνετα

Στάλθηκε από το Redmi Note 8T μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

User avatar
karteo
member
Reactions:
Posts: 658
Joined: Wed Jun 18, 2025 8:20 am

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by karteo »

δεν βγαινει το διαβατηριο ετσι απλα. θα επρεπε να γινουν τρομερες παρεμβασεις για να υπερπηδησει αλλους που προηγουνται και που, ως μη κοινοτικοι πολιτες, εχουν προβλημα διαμονης στη χωρα.

ο μεσος χρονος αποδοσης διαβατηριου μετα την επιτυχη εξεταση, στην Αθηνα, με τον ογκο που εχουν αυτη τη στιγμη ειναι απο 1 εως 3 έτη!
User avatar
LeRoi
newbie
Reactions:
Posts: 101
Joined: Mon Jun 23, 2025 9:42 am
Location: Ischgl

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by LeRoi »

karteo wrote: Wed Jun 24, 2026 7:03 am δεν βγαινει το διαβατηριο ετσι απλα. θα επρεπε να γινουν τρομερες παρεμβασεις για να υπερπηδησει αλλους που προηγουνται και που, ως μη κοινοτικοι πολιτες, εχουν προβλημα διαμονης στη χωρα.

ο μεσος χρονος αποδοσης διαβατηριου μετα την επιτυχη εξεταση, στην Αθηνα, με τον ογκο που εχουν αυτη τη στιγμη ειναι απο 1 εως 3 έτη!
Μόνο με τιμητική πολιτογράφηση θα μπορούσε να βγάλει άμεσα διαβατήριο, όπως έγινε με τον Γουόκαπ.

Ο οποίος Θωμάς επέλεξε στη συνέντευξή του στο Eurohoops να βγάλει χολή για την ομάδα μετά από μια τέτοια χρονιά.

Πραγματικά, αν ήμουν Αγγελόπουλος θα είχα ήδη σουτάρει από την ομάδα Ντόρσει και Γουόκαπ οι οποίοι εμφανώς πατάνε πάνω στα διαβατήριά τους για να αξιώνουν εξωπραγματικές απαιτήσεις.
User avatar
oikon7
newbie
Reactions:
Posts: 347
Joined: Fri Jun 20, 2025 1:18 pm
Location: Βέρνη

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by oikon7 »

LeRoi wrote: Wed Jun 24, 2026 9:25 am
karteo wrote: Wed Jun 24, 2026 7:03 am δεν βγαινει το διαβατηριο ετσι απλα. θα επρεπε να γινουν τρομερες παρεμβασεις για να υπερπηδησει αλλους που προηγουνται και που, ως μη κοινοτικοι πολιτες, εχουν προβλημα διαμονης στη χωρα.

ο μεσος χρονος αποδοσης διαβατηριου μετα την επιτυχη εξεταση, στην Αθηνα, με τον ογκο που εχουν αυτη τη στιγμη ειναι απο 1 εως 3 έτη!
Μόνο με τιμητική πολιτογράφηση θα μπορούσε να βγάλει άμεσα διαβατήριο, όπως έγινε με τον Γουόκαπ.

Ο οποίος Θωμάς επέλεξε στη συνέντευξή του στο Eurohoops να βγάλει χολή για την ομάδα μετά από μια τέτοια χρονιά.

Πραγματικά, αν ήμουν Αγγελόπουλος θα είχα ήδη σουτάρει από την ομάδα Ντόρσει και Γουόκαπ οι οποίοι εμφανώς πατάνε πάνω στα διαβατήριά τους για να αξιώνουν εξωπραγματικές απαιτήσεις.
συμφωνώ και θα σούταρα ακόμα έναν, αλλά έχει δημιουργήσει τέτοιο hype γύρω από τη μετριότητά του που κανείς δεν θέλει καν να το ακούει
User avatar
LeRoi
newbie
Reactions:
Posts: 101
Joined: Mon Jun 23, 2025 9:42 am
Location: Ischgl

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by LeRoi »

oikon7 wrote: Wed Jun 24, 2026 9:38 am συμφωνώ και θα σούταρα ακόμα έναν, αλλά έχει δημιουργήσει τέτοιο hype γύρω από τη μετριότητά του που κανείς δεν θέλει καν να το ακούει
Μη γίνεσαι άδικος με Βεζένκοφ. Είναι τρομερός παίχτης, αλλά πρέπει να δουλέψει την απόδοσή του στο κλείσιμο κρίσιμων αγώνων.

Είναι η Αχίλλειος πτέρνα του.
Post Reply