ΠΑΙΚΤΕΣ

Post Reply
User avatar
karteo
member
Reactions:
Posts: 658
Joined: Wed Jun 18, 2025 8:20 am

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by karteo »

εγω διαφωνω απολυτως σχετικα με τις δηλωσεις γουοκαπ.

ειναι λαθος και ακαιρες αλλα πολυ δραμα χωρις λογο.

ο γουοκαπ ειπε οτι εχει συμβολαιο ενα χρονο, θελει το τρεμπλ. για το αν θα κλεισει εδω την καριερα του ειπε οτι θελει αλλα θα παει οπου παρει περισσοτερα. αυτο θα ειναι ξερετε το τελευταιο μεγαλο του συμβολαιο και ισως το τελευταιο της καριερας του. και οσον αφορα στο σεβασμο μαλλον δεν ξερετε η' ισως δεν εχετε δουλεψει με αμερικανους. σεβασμος=αμοιβη για αυτους. το show me the money δεν ειναι αστειο ρητο ταινιας. ειναι ο τροπος σκεψης, δεν ειναι φιλοχρηματοι αλλα ειναι η νοοτροπια ετσι. οταν αν καποιος σε εκτιμαει φαινεται στο paycheck σου και οχι στο πατ πατ στην πλατη.

ναι εκανε λαθος που το ειπε δημοσια. αλλα δεν ειναι τοσο λαθος για μουρικανο και δεν ειναι και δραματικο σε φαση κοψτε το κεφαλι του για εναν παικτη που ποτε δεν κρυφτηκε πισω απο το συμβολαιο του, εβγαλε τα συκωτια του για χρονια στην ομαδα και στο παρκε ειτε ειχε ειτε δεν ειχε καλο συμβολαιο και που ξερεις οτι το ιδιο θα ξανακανει γιατι επισης ΑΥΤΟ ειναι η νοοτροπια του.

οποτε κουλαρετε οπως το ιδιο και για τον μπαμπα ταιλερ και για ολα αυτα τα ...rich people's problems

εχουμε σχεδον κλεισει το ροστερ, πηρε ο Μπ ευρωπαικο, οι αφοι βαζουν λεφτα, φτιαχνουν το ΣΕΦ και δεν εχουμε με τι να ασχοληθουμε μου φαινεται για να περασουν οι μερες του καλοκαιριου. τη μια βδομαδα ο μπαμπας ταιλερ, την αλλη ο γουοκαπ που ειπε κατι φυσικα ακαιρο, και τα εχουμε κανει δραμα τελειως τα πραγματα.

η ομαδα εχει τον τροπο, ξερει πως να αντιμετωπισει τετοιες καταστασεις.

cool
User avatar
karteo
member
Reactions:
Posts: 658
Joined: Wed Jun 18, 2025 8:20 am

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by karteo »

oikon7 wrote: Wed Jun 24, 2026 9:38 am
LeRoi wrote: Wed Jun 24, 2026 9:25 am
karteo wrote: Wed Jun 24, 2026 7:03 am δεν βγαινει το διαβατηριο ετσι απλα. θα επρεπε να γινουν τρομερες παρεμβασεις για να υπερπηδησει αλλους που προηγουνται και που, ως μη κοινοτικοι πολιτες, εχουν προβλημα διαμονης στη χωρα.

ο μεσος χρονος αποδοσης διαβατηριου μετα την επιτυχη εξεταση, στην Αθηνα, με τον ογκο που εχουν αυτη τη στιγμη ειναι απο 1 εως 3 έτη!
Μόνο με τιμητική πολιτογράφηση θα μπορούσε να βγάλει άμεσα διαβατήριο, όπως έγινε με τον Γουόκαπ.

Ο οποίος Θωμάς επέλεξε στη συνέντευξή του στο Eurohoops να βγάλει χολή για την ομάδα μετά από μια τέτοια χρονιά.

Πραγματικά, αν ήμουν Αγγελόπουλος θα είχα ήδη σουτάρει από την ομάδα Ντόρσει και Γουόκαπ οι οποίοι εμφανώς πατάνε πάνω στα διαβατήριά τους για να αξιώνουν εξωπραγματικές απαιτήσεις.
συμφωνώ και θα σούταρα ακόμα έναν, αλλά έχει δημιουργήσει τέτοιο hype γύρω από τη μετριότητά του που κανείς δεν θέλει καν να το ακούει
ναι και μετα βγαλε δελτιο να παιζεις εσυ για ελληνας. ρε κουλαρετε λιγο.
User avatar
LeRoi
newbie
Reactions:
Posts: 101
Joined: Mon Jun 23, 2025 9:42 am
Location: Ischgl

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by LeRoi »

karteo wrote: Wed Jun 24, 2026 10:03 am η ομαδα εχει τον τροπο, ξερει πως να αντιμετωπισει τετοιες καταστασεις.
Μα δεν τα βάζουμε με την ομάδα. Με τους παίχτες τα βάζουμε.

Ο Γουόκαπ μου θυμίζει εμένα πιτσιρικά που ήμουν τέρμα εκνευρισμένος με την εταιρεία που εργαζόμουν επί σειρά 12 ετών, για τις χαμηλές μισθολογικές μου απολαβές και το έλεγα σε όποιον έβρισκα μπροστά μου. Σε όλους εκτός από την ίδια την εταιρεία.

Όταν λοιπόν το είπα στην εταιρεία, μου έδωσαν μία αστεία προσχηματική αύξηση και εκεί ξεκαθάρισαν τα πάντα.

Την επόμενη ώρα παραιτήθηκα και καπάκι βρήκα δουλειά με αμοιβή 5.000+ ετησίως.

Συνεπώς, ο Θωμάς ΟΦΕΙΛΕ να μοιραστεί τη δυσαρέσκειά του με την ΚΑΕ και όχι να δημιουργήσει ζήτημα σε συνέντευξη.
Αξίζει να πάρει ένα τελευταίο καλό συμβόλαιο; Αξίζει. Εκβιάζει για να το πάρει; Εκβιάζει.

Κάποιοι παίχτες όπως είναι ο Θωμάς βρίσκονται σε σημείο να διεκδικούν μεγαλύτερο συμβόλαιο εξαιτίας του Ολυμπιακού και κυρίως του Μπαρτζώκα και θα έπρεπε να το λαμβάνουν αυτό υπόψη. Το ίδιο ισχύει και για Ντόρσει που στο F4 ήπιε εξαφανιζόλ και τις καλύτερες σεζόν της καριέρας του τις έχει κάνει στον Ολυμπιακό του Αγίου Γεωργίου Μπαρτζώκα.
Rower
newbie
Reactions:
Posts: 92
Joined: Mon Jun 30, 2025 1:34 pm

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by Rower »

H επομενη χρονια αναμενεται να ειναι πολυ πιο δυσκολη απο την φετινη τοσο σε εγχωριο (κυριως) οσο και σε Ευρωπαικο επιπεδο.

Ας το εχουμε υποψη μας για τις επιλογες που θα κανουμε.
User avatar
karteo
member
Reactions:
Posts: 658
Joined: Wed Jun 18, 2025 8:20 am

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by karteo »

LeRoi wrote: Wed Jun 24, 2026 11:11 am
karteo wrote: Wed Jun 24, 2026 10:03 am η ομαδα εχει τον τροπο, ξερει πως να αντιμετωπισει τετοιες καταστασεις.
Μα δεν τα βάζουμε με την ομάδα. Με τους παίχτες τα βάζουμε.

Ο Γουόκαπ μου θυμίζει εμένα πιτσιρικά που ήμουν τέρμα εκνευρισμένος με την εταιρεία που εργαζόμουν επί σειρά 12 ετών, για τις χαμηλές μισθολογικές μου απολαβές και το έλεγα σε όποιον έβρισκα μπροστά μου. Σε όλους εκτός από την ίδια την εταιρεία.

Όταν λοιπόν το είπα στην εταιρεία, μου έδωσαν μία αστεία προσχηματική αύξηση και εκεί ξεκαθάρισαν τα πάντα.

Την επόμενη ώρα παραιτήθηκα και καπάκι βρήκα δουλειά με αμοιβή 5.000+ ετησίως.

Συνεπώς, ο Θωμάς ΟΦΕΙΛΕ να μοιραστεί τη δυσαρέσκειά του με την ΚΑΕ και όχι να δημιουργήσει ζήτημα σε συνέντευξη.
Αξίζει να πάρει ένα τελευταίο καλό συμβόλαιο; Αξίζει. Εκβιάζει για να το πάρει; Εκβιάζει.

Κάποιοι παίχτες όπως είναι ο Θωμάς βρίσκονται σε σημείο να διεκδικούν μεγαλύτερο συμβόλαιο εξαιτίας του Ολυμπιακού και κυρίως του Μπαρτζώκα και θα έπρεπε να το λαμβάνουν αυτό υπόψη. Το ίδιο ισχύει και για Ντόρσει που στο F4 ήπιε εξαφανιζόλ και τις καλύτερες σεζόν της καριέρας του τις έχει κάνει στον Ολυμπιακό του Αγίου Γεωργίου Μπαρτζώκα.
την συνεντευξη του την ειδες? τον ρωτησαν αν θελει να κλεισει την καριερα του εδω. και τι ειπε οτι εχει ακομη συμβολαιο και θελει το τρεμπλ! ετσι ξεκινησε! και οτι μετα θα δει, θελει να μεινει, τους αρεσει εδω αλλα θα παει οπου τον σεβονται και τον αμοιβουν αναλογα.

δηλαδη σορρυ αλλα τι κακο ειπε? το ειπε δημοσια και εγινε χαμουλης. για ενα παικτη που σκιζεται χρονια δεν μπορουμε να δωσουμε ενα benefit of doubt? που επαιζε ασχετα με τι συμβολαιο ειχε? που σκιζοταν χωρις κανενα μπακαπ?

δεν εκβιασε για κανενα συμβολαιο!! δεν ζητησε ΤΙΠΟΤΕ τωρα. ειπε για μετα.

γιατι πες οτι του χρονου επειδη εχουμε 2 σουπερ γκαρντ του λενε μονοετες με μειωση, να δω ποιοι θα βγειτε να πειτε οτι γαμιουνται στην ΚΑΕ και οτι ειναι αχαριστοι!

ο γουοκαπ δεν απαιτησε τιποτε, επαναλαμβανω ΤΙΠΟΤΕ, δειτε το γαμηδι το yt! ειπε οτι εχει αλλο ενα χρονο συμβολαιο και οτι θελει το τρεμπλ! ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ εχουμε βγηκε να βαλει τετοιο στοχο?

οχι θα την πεσουμε στον μπετατζη που αγαπαει να βριζει ο λαος.

λυπαμαι πραγματικα για οσα λενε στα σοσιαλ για τον Γουοκαπ. πραγματικα ειναι αθλιο.

ο τομας καλος κακος δεν ξερω τι ειναι ξερω ομως οτι δεν κοροιδεψε ποτε και κανεναν. σκιστηκε. δεν φερθηκε αμερικανικα. δεν εκρυβε τον κωλο του, δεν προφασιστηκε τραυματισμους, βγηκε και εβαλε πλατη στα δυσκολα. ΑΝ ΑΥΤΟ δεν απαιτει σεβασμο τοτε πραγματικα σε αυτη την κωλοκοινωνια που ζουμε δεν ξερω τι απαιτει σεβασμο.

και ναι αμερικανος ειναι που σημαινει ΣΕΒΑΣΜΟΣ=ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ειδαλλως δεν υπαρχει σεβασμος.
sotosg7
newbie
Reactions:
Posts: 92
Joined: Thu Jun 19, 2025 6:17 pm

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by sotosg7 »

Μας χαιρέτησε και ο Σακίλ.....
Είναι ομάδα του λαού, Θεός σε ορισμένους, θρησκεία σε φανατικούς, εχθρός σε οργισμένους!!
sotosg7
newbie
Reactions:
Posts: 92
Joined: Thu Jun 19, 2025 6:17 pm

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by sotosg7 »

Κι ο Φαλ λέει υπόγραψε στον Παναθηναϊκό;

Και με ελληνικό διαβατήριο;

Αν ήταν με ελληνικό γιατί δεν τον κρατήσαμε εμείς;

Και τέλος ρε Μουσταφά τόσο ανιωθος ρε φίλε; Στους βαζελους; 5 χρόνια στην ομάδα και πας εκεί;
Είναι ομάδα του λαού, Θεός σε ορισμένους, θρησκεία σε φανατικούς, εχθρός σε οργισμένους!!
User avatar
mark
newbie
Reactions:
Posts: 282
Joined: Tue Sep 02, 2025 11:37 am
Location: Piraeus

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by mark »

Εντάξει δεν είναι κάποια αποχώρηση βασικού...βέβαια με ελληνικό διαβατήριο ο μπαρμπαΦαλ έπρεπε να μείνει ίσως.

Αν έρθει Μοντερο και Μακινταιρ βεβαια λογικα έχουμε συγκεκριμένο σχεδιασμό και σιγά σιγά θα γίνουν όλες οι κινήσεις...
ΜΟΝΟ ΘΡΥΛΟΣ!!! ΠΕΡΑΙΑ ΜΟΥ ΠΕΡΑΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΣΑΡΩΝΙΚΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΜΑΡΙ ΣΟΥ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΟΥ!!!
User avatar
LeRoi
newbie
Reactions:
Posts: 101
Joined: Mon Jun 23, 2025 9:42 am
Location: Ischgl

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by LeRoi »

sotosg7 wrote: Wed Jun 24, 2026 6:37 pm Κι ο Φαλ λέει υπόγραψε στον Παναθηναϊκό;

Και με ελληνικό διαβατήριο;

Αν ήταν με ελληνικό γιατί δεν τον κρατήσαμε εμείς;

Και τέλος ρε Μουσταφά τόσο ανιωθος ρε φίλε; Στους βαζελους; 5 χρόνια στην ομάδα και πας εκεί;
Εικάζω ότι του προτείναμε να μείνει 4ος ψηλός και αρνήθηκε. Σε κάθε περίπτωση, αν αυτό είναι το βασικό 5άρι του βάζελου, είμαστε οκ.

Στεναχωρήθηκα πραγματικά για τον Φαλ, δεν περίμενα ποτέ να τον δω να κάνει αυτή τη διαδρομή αλλά τελικά όλα είναι μέσα στη ζωή.

Για εμένα διεγράφη. Επόμενος.
User avatar
LeRoi
newbie
Reactions:
Posts: 101
Joined: Mon Jun 23, 2025 9:42 am
Location: Ischgl

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by LeRoi »

karteo wrote: Wed Jun 24, 2026 2:50 pm την συνεντευξη του την ειδες? τον ρωτησαν αν θελει να κλεισει την καριερα του εδω. και τι ειπε οτι εχει ακομη συμβολαιο και θελει το τρεμπλ! ετσι ξεκινησε!
Έχω δει το παρακάτω βίντεο στο οποίο δεν αναφέρεται τίποτα από όσα λες. Τον ρωτάνε αν θέλει να κλείσει την καριέρα του στην ομάδα με την οποία σημείωσε επιτυχίες, εδώ στην Αθήνα και απαντάει επί λέξει: I wouldn't say so.

Αν έχει πει κάτι άλλο πριν που έχει κοπεί στο μοντάζ δεν το γνωρίζω.

Post Reply