ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΧΟΥΠΙΚΕΣ ALL SEASON
-
stamataggelos
- newbie
- Posts: 107
- Joined: Wed Aug 13, 2025 12:28 am
- Location: Miami
Re: ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΧΟΥΠΙΚΕΣ ALL SEASON
Δεν είναι της παρούσης, αλλά άκουσα στους καράφλες ότι πήραμε λέει αυτό το μαύρο το ατάιγο σκυλί από τον Ερυθρό Αστέρα για άσο. Έχουμε κλείσει πάιχτη και δεν το έχω πάρει χαμπάρι? Τελευταία εβδομάδα είμαι λίγο αλλού και δεν έχω παρακολουθήσει και πολύ τι έχει γραφεί. Σχωράτε με εαν έχει γίνει αναφορά.
Ολα πήγαν στην άβυσσο για ένα πουκάμισο αδειανό, για μιαν Ελένη.
- reignman
- newbie
- Posts: 91
- Joined: Fri Jun 20, 2025 7:10 pm
Re: ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΧΟΥΠΙΚΕΣ ALL SEASON
Eδω και 2-3 βδομαδες ειναι με brace στο γονατο και πατεριτσες... οποτε it checks out.stamataggelos wrote: Thu May 14, 2026 10:23 pm Δεν είναι της παρούσης, αλλά άκουσα στους καράφλες ότι πήραμε λέει αυτό το μαύρο το ατάιγο σκυλί από τον Ερυθρό Αστέρα για άσο. Έχουμε κλείσει πάιχτη και δεν το έχω πάρει χαμπάρι? Τελευταία εβδομάδα είμαι λίγο αλλού και δεν έχω παρακολουθήσει και πολύ τι έχει γραφεί. Σχωράτε με εαν έχει γίνει αναφορά.
- Gabriel_Knight
- newbie
- Posts: 357
- Joined: Fri Jun 20, 2025 1:37 pm
- Location: Κάπου στο δάσος
Re: ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΧΟΥΠΙΚΕΣ ALL SEASON
Και μετα την τελευταια ανακοινωση αποχωρησης χρειαζομαστε και 3ρι και 4ρι
- karteo
- member
- Posts: 661
- Joined: Wed Jun 18, 2025 8:20 am
Re: ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΧΟΥΠΙΚΕΣ ALL SEASON
Έτσι κι αλλιώς θα παίρναμε και 3αρι και 4αριGabriel_Knight wrote:Και μετα την τελευταια ανακοινωση αποχωρησης χρειαζομαστε και 3ρι και 4ρι
Sent from my 23127PN0CG using Tapatalk
- Gabriel_Knight
- newbie
- Posts: 357
- Joined: Fri Jun 20, 2025 1:37 pm
- Location: Κάπου στο δάσος
Re: ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΧΟΥΠΙΚΕΣ ALL SEASON
Μετά από αυτή την μεταγραφή που έγινε, κανονικά θα πρέπει να φέρουν Χεζονια
-
erisgr
- newbie
- Posts: 192
- Joined: Tue Jul 15, 2025 5:21 pm
Re: ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΧΟΥΠΙΚΕΣ ALL SEASON
Ξεκαθαρη παραδοχή της περσινης αποτυχιας του συστηματος με την υπερκοντη ομαδα απο το βαζελο υπογραφοντας στα τυφλα το πρωτο γιγαντα που βρηκε στο δρομο του.
Και που θεωρει οτι ειναι ο μονος που ματσαρει τον μιλου που τους εσκισε στους τελικους.
Η παραδοχη του λαθους ειναι το πρωτο βημα. Σωστη κινηση απο βαζελο.
Εμεις ειναι ξεκαθαρο οτι εχουμε αποφασισει τι θελουμε και τι οχι εδω και καιρο και εχουμε κανει τα κουμαντα μας.
Ανυπομονουμε για τη δροσιά του Οκτωβριου. Ποιος το μαμει το καλοκαιρι.
Και που θεωρει οτι ειναι ο μονος που ματσαρει τον μιλου που τους εσκισε στους τελικους.
Η παραδοχη του λαθους ειναι το πρωτο βημα. Σωστη κινηση απο βαζελο.
Εμεις ειναι ξεκαθαρο οτι εχουμε αποφασισει τι θελουμε και τι οχι εδω και καιρο και εχουμε κανει τα κουμαντα μας.
Ανυπομονουμε για τη δροσιά του Οκτωβριου. Ποιος το μαμει το καλοκαιρι.
- karteo
- member
- Posts: 661
- Joined: Wed Jun 18, 2025 8:20 am
Re: ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΧΟΥΠΙΚΕΣ ALL SEASON
εμεις παμε για αλλη μια φορα να αλλαξουμε το μπασκετ με νεο στυλ και μοντελο εξελισσοντας το παιχνιδι μας με το motion που ειναι σταθερα μας.erisgr wrote: Wed Jun 24, 2026 8:58 pm Ξεκαθαρη παραδοχή της περσινης αποτυχιας του συστηματος με την υπερκοντη ομαδα απο το βαζελο υπογραφοντας στα τυφλα το πρωτο γιγαντα που βρηκε στο δρομο του.
Και που θεωρει οτι ειναι ο μονος που ματσαρει τον μιλου που τους εσκισε στους τελικους.
Η παραδοχη του λαθους ειναι το πρωτο βημα. Σωστη κινηση απο βαζελο.
Εμεις ειναι ξεκαθαρο οτι εχουμε αποφασισει τι θελουμε και τι οχι εδω και καιρο και εχουμε κανει τα κουμαντα μας.
Ανυπομονουμε για τη δροσιά του Οκτωβριου. Ποιος το μαμει το καλοκαιρι.
- reignman
- newbie
- Posts: 91
- Joined: Fri Jun 20, 2025 7:10 pm
Re: ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΧΟΥΠΙΚΕΣ ALL SEASON
Mεγαλη πετυχεσα της ζελας να παρει τον τελειωμενο (ηταν σε πτωτικη πορεια πριν τον σοβαρο τραυματισμο) Fall.erisgr wrote: Wed Jun 24, 2026 8:58 pm Ξεκαθαρη παραδοχή της περσινης αποτυχιας του συστηματος με την υπερκοντη ομαδα απο το βαζελο υπογραφοντας στα τυφλα το πρωτο γιγαντα που βρηκε στο δρομο του.
Και που θεωρει οτι ειναι ο μονος που ματσαρει τον μιλου που τους εσκισε στους τελικους.
Η παραδοχη του λαθους ειναι το πρωτο βημα. Σωστη κινηση απο βαζελο.
Εμεις ειναι ξεκαθαρο οτι εχουμε αποφασισει τι θελουμε και τι οχι εδω και καιρο και εχουμε κανει τα κουμαντα μας.
Ανυπομονουμε για τη δροσιά του Οκτωβριου. Ποιος το μαμει το καλοκαιρι.
Μπορω να πω πως χαιρομαι που πηγε στους ζελες γιατι ποτε δεν μου αρεσε και εχει απιστευτα τρανταχτες αδυναμιες και στις 2 πλευρες του παρκε... που πλεον λογο τραυματισμου ειναι ακομα πιο εντονες.
Αλλα σαν εικονα μου καθεται ασχημα.
- Gabriel_Knight
- newbie
- Posts: 357
- Joined: Fri Jun 20, 2025 1:37 pm
- Location: Κάπου στο δάσος
Re: ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΧΟΥΠΙΚΕΣ ALL SEASON
Ο κοουτς εχει δηλωσει οτι θελουμε παικτες που θελουν να παιζουν στον Ολυμπιακο.
Θελουμε 3ρι.
Το καλυτερο 3ρι που θα ειναι διαθεσιμο στην Ευρωπη (παιζει και 4) θελει να παιξει στον Ολυμπιακο.
Θελουμε 3ρι.
Το καλυτερο 3ρι που θα ειναι διαθεσιμο στην Ευρωπη (παιζει και 4) θελει να παιξει στον Ολυμπιακο.
-
sotosg7
- newbie
- Posts: 93
- Joined: Thu Jun 19, 2025 6:17 pm
Re: ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΧΟΥΠΙΚΕΣ ALL SEASON
Μιλάμε για το Χεζονια ότι θέλει να παίξει σε εμάς; Αυτό είναι το 3-4 που ακούγεται δεξιά κι αριστερά;
Είναι ομάδα του λαού, Θεός σε ορισμένους, θρησκεία σε φανατικούς, εχθρός σε οργισμένους!!