τα πραγματα με τον ντορσει ειναι απλα.
αν θελει τρελα λεφτα, που παιζει, τον κρατας αλλο ενα χρονο με το συμβολαιο που εχει, τον παρκαρεις στην κερκιδα και προχωρας με τους αλλους. σε περιπτωση που θελει να φυγει του δινεις την ελευθερας του με αποζημιωση πχ 3εκ αν εντος 3ετιας επιστρεψει στην Ελλαδα σε οποιονδηποτε συλλογο.
ΠΑΙΚΤΕΣ
- LeRoi
- newbie
- Posts: 101
- Joined: Mon Jun 23, 2025 9:42 am
- Location: Ischgl
Re: ΠΑΙΚΤΕΣ
Τρομερά προβληματικός τύπος. Πραγματικά, αν δεν ήταν το διαβατήριο στη μέση δεν θα ήθελα να τον ξαναδώ να περνάει ούτε έξω από το ΣΕΦ. Έχει στηριχθεί στα προσωπικά και ψυχολογικά του όσο δεν πάει, έχει πάρει ρόλο στην πρώτη πεντάδα επειδή εκείνος που αξίζει να είναι στην πρώτη πεντάδα έκανε πίσω για το καλό της ομάδας. Οπουδήποτε αλλού πήγε, δεν στέριωσε. Να πάρει παραπάνω λεφτά; Να πάρει. Να ζητάει τα λεφτά του Μοντέρο, εφόσον ισχύει, δεν έχει καμία λογική, sorry κιόλας.karteo wrote: Fri Jun 26, 2026 7:13 am τα πραγματα με τον ντορσει ειναι απλα.
αν θελει τρελα λεφτα, που παιζει, τον κρατας αλλο ενα χρονο με το συμβολαιο που εχει, τον παρκαρεις στην κερκιδα και προχωρας με τους αλλους. σε περιπτωση που θελει να φυγει του δινεις την ελευθερας του με αποζημιωση πχ 3εκ αν εντος 3ετιας επιστρεψει στην Ελλαδα σε οποιονδηποτε συλλογο.
- karteo
- member
- Posts: 658
- Joined: Wed Jun 18, 2025 8:20 am
Re: ΠΑΙΚΤΕΣ
εχουμε κανει μαλακια που δεν εχουμε δωσει εμφαση σε κανα ελληνα παικτη να γεμισουμε το ροστερ σωστα βασικα.LeRoi wrote: Fri Jun 26, 2026 9:02 amΤρομερά προβληματικός τύπος. Πραγματικά, αν δεν ήταν το διαβατήριο στη μέση δεν θα ήθελα να τον ξαναδώ να περνάει ούτε έξω από το ΣΕΦ. Έχει στηριχθεί στα προσωπικά και ψυχολογικά του όσο δεν πάει, έχει πάρει ρόλο στην πρώτη πεντάδα επειδή εκείνος που αξίζει να είναι στην πρώτη πεντάδα έκανε πίσω για το καλό της ομάδας. Οπουδήποτε αλλού πήγε, δεν στέριωσε. Να πάρει παραπάνω λεφτά; Να πάρει. Να ζητάει τα λεφτά του Μοντέρο, εφόσον ισχύει, δεν έχει καμία λογική, sorry κιόλας.karteo wrote: Fri Jun 26, 2026 7:13 am τα πραγματα με τον ντορσει ειναι απλα.
αν θελει τρελα λεφτα, που παιζει, τον κρατας αλλο ενα χρονο με το συμβολαιο που εχει, τον παρκαρεις στην κερκιδα και προχωρας με τους αλλους. σε περιπτωση που θελει να φυγει του δινεις την ελευθερας του με αποζημιωση πχ 3εκ αν εντος 3ετιας επιστρεψει στην Ελλαδα σε οποιονδηποτε συλλογο.
- cris
- newbie
- Posts: 262
- Joined: Fri Jun 20, 2025 8:45 am
- Location: Athens
Re: ΠΑΙΚΤΕΣ
Shaq 0.7
Walkup 1
Mitoglou 1.3
Badio 1.3
Dorsey 1.8
Milu 2.2
Μοντερο 2.5
Fournier 3
Προσφορα Ολυμπιακου 2.2 με bonus 2.5
Dorsey ζηταει 3.1 με bonus 3.5
Βγαλτε συμπερασματα
Ο τυπος δεν εχει μυαλο
Προσωπικα θα εδινα
Shaq 0.7
Walkup 1.5
Andreas o Obst 1
Και θα ειχα 3 παικτες
Walkup 1
Mitoglou 1.3
Badio 1.3
Dorsey 1.8
Milu 2.2
Μοντερο 2.5
Fournier 3
Προσφορα Ολυμπιακου 2.2 με bonus 2.5
Dorsey ζηταει 3.1 με bonus 3.5
Βγαλτε συμπερασματα
Ο τυπος δεν εχει μυαλο
Προσωπικα θα εδινα
Shaq 0.7
Walkup 1.5
Andreas o Obst 1
Και θα ειχα 3 παικτες
-
sotosg7
- newbie
- Posts: 92
- Joined: Thu Jun 19, 2025 6:17 pm
Re: ΠΑΙΚΤΕΣ
Ειλικρινά ο Ντόρσεϊ δεν έχει μυαλό μέσα στο κεφάλι του, τον ενδιαφέρουν τα πολλά λεφτά. Λες και δεν του δίνουν αρκετά και τον έχουν αδικημένο.
Δε κάθεται να σκεφτεί λίγο όμως ότι μόνο στον Ολυμπιακό έχει παίξει μπάσκετ σοβαρό για να ασχοληθεί κάποιος μαζί του.
Δε κάθεται να σκεφτεί λίγο όμως ότι μόνο στον Ολυμπιακό έχει παίξει μπάσκετ σοβαρό για να ασχοληθεί κάποιος μαζί του.
Είναι ομάδα του λαού, Θεός σε ορισμένους, θρησκεία σε φανατικούς, εχθρός σε οργισμένους!!
- LeRoi
- newbie
- Posts: 101
- Joined: Mon Jun 23, 2025 9:42 am
- Location: Ischgl
Re: ΠΑΙΚΤΕΣ
Ο Ντόρσει κάνει ό,τι κάνει γιατί ξέρει ότι ο πρεζάκιας, προκειμένου να επιτύχει μία επικοινωνιακή νίκη είναι ικανός να του δώσει 4. Αν του ρίξουμε όμως ένα χρόνο κερκίδα, του χρόνου τέτοια εποχή δεν θα τον θυμάται άνθρωπος, τον ανόητο και ασεβή.