ΠΑΙΚΤΕΣ

Post Reply
User avatar
karteo
member
Reactions:
Posts: 658
Joined: Wed Jun 18, 2025 8:20 am

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by karteo »

τα πραγματα με τον ντορσει ειναι απλα.

αν θελει τρελα λεφτα, που παιζει, τον κρατας αλλο ενα χρονο με το συμβολαιο που εχει, τον παρκαρεις στην κερκιδα και προχωρας με τους αλλους. σε περιπτωση που θελει να φυγει του δινεις την ελευθερας του με αποζημιωση πχ 3εκ αν εντος 3ετιας επιστρεψει στην Ελλαδα σε οποιονδηποτε συλλογο.
User avatar
LeRoi
newbie
Reactions:
Posts: 101
Joined: Mon Jun 23, 2025 9:42 am
Location: Ischgl

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by LeRoi »

karteo wrote: Fri Jun 26, 2026 7:13 am τα πραγματα με τον ντορσει ειναι απλα.

αν θελει τρελα λεφτα, που παιζει, τον κρατας αλλο ενα χρονο με το συμβολαιο που εχει, τον παρκαρεις στην κερκιδα και προχωρας με τους αλλους. σε περιπτωση που θελει να φυγει του δινεις την ελευθερας του με αποζημιωση πχ 3εκ αν εντος 3ετιας επιστρεψει στην Ελλαδα σε οποιονδηποτε συλλογο.
Τρομερά προβληματικός τύπος. Πραγματικά, αν δεν ήταν το διαβατήριο στη μέση δεν θα ήθελα να τον ξαναδώ να περνάει ούτε έξω από το ΣΕΦ. Έχει στηριχθεί στα προσωπικά και ψυχολογικά του όσο δεν πάει, έχει πάρει ρόλο στην πρώτη πεντάδα επειδή εκείνος που αξίζει να είναι στην πρώτη πεντάδα έκανε πίσω για το καλό της ομάδας. Οπουδήποτε αλλού πήγε, δεν στέριωσε. Να πάρει παραπάνω λεφτά; Να πάρει. Να ζητάει τα λεφτά του Μοντέρο, εφόσον ισχύει, δεν έχει καμία λογική, sorry κιόλας.
User avatar
karteo
member
Reactions:
Posts: 658
Joined: Wed Jun 18, 2025 8:20 am

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by karteo »

LeRoi wrote: Fri Jun 26, 2026 9:02 am
karteo wrote: Fri Jun 26, 2026 7:13 am τα πραγματα με τον ντορσει ειναι απλα.

αν θελει τρελα λεφτα, που παιζει, τον κρατας αλλο ενα χρονο με το συμβολαιο που εχει, τον παρκαρεις στην κερκιδα και προχωρας με τους αλλους. σε περιπτωση που θελει να φυγει του δινεις την ελευθερας του με αποζημιωση πχ 3εκ αν εντος 3ετιας επιστρεψει στην Ελλαδα σε οποιονδηποτε συλλογο.
Τρομερά προβληματικός τύπος. Πραγματικά, αν δεν ήταν το διαβατήριο στη μέση δεν θα ήθελα να τον ξαναδώ να περνάει ούτε έξω από το ΣΕΦ. Έχει στηριχθεί στα προσωπικά και ψυχολογικά του όσο δεν πάει, έχει πάρει ρόλο στην πρώτη πεντάδα επειδή εκείνος που αξίζει να είναι στην πρώτη πεντάδα έκανε πίσω για το καλό της ομάδας. Οπουδήποτε αλλού πήγε, δεν στέριωσε. Να πάρει παραπάνω λεφτά; Να πάρει. Να ζητάει τα λεφτά του Μοντέρο, εφόσον ισχύει, δεν έχει καμία λογική, sorry κιόλας.
εχουμε κανει μαλακια που δεν εχουμε δωσει εμφαση σε κανα ελληνα παικτη να γεμισουμε το ροστερ σωστα βασικα.
User avatar
cris
newbie
Reactions:
Posts: 262
Joined: Fri Jun 20, 2025 8:45 am
Location: Athens

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by cris »

Shaq 0.7
Walkup 1
Mitoglou 1.3
Badio 1.3
Dorsey 1.8
Milu 2.2
Μοντερο 2.5
Fournier 3

Προσφορα Ολυμπιακου 2.2 με bonus 2.5
Dorsey ζηταει 3.1 με bonus 3.5

Βγαλτε συμπερασματα
Ο τυπος δεν εχει μυαλο

Προσωπικα θα εδινα
Shaq 0.7
Walkup 1.5
Andreas o Obst 1

Και θα ειχα 3 παικτες
sotosg7
newbie
Reactions:
Posts: 92
Joined: Thu Jun 19, 2025 6:17 pm

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by sotosg7 »

Ειλικρινά ο Ντόρσεϊ δεν έχει μυαλό μέσα στο κεφάλι του, τον ενδιαφέρουν τα πολλά λεφτά. Λες και δεν του δίνουν αρκετά και τον έχουν αδικημένο.

Δε κάθεται να σκεφτεί λίγο όμως ότι μόνο στον Ολυμπιακό έχει παίξει μπάσκετ σοβαρό για να ασχοληθεί κάποιος μαζί του.
Είναι ομάδα του λαού, Θεός σε ορισμένους, θρησκεία σε φανατικούς, εχθρός σε οργισμένους!!
User avatar
LeRoi
newbie
Reactions:
Posts: 101
Joined: Mon Jun 23, 2025 9:42 am
Location: Ischgl

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by LeRoi »

Ο Ντόρσει κάνει ό,τι κάνει γιατί ξέρει ότι ο πρεζάκιας, προκειμένου να επιτύχει μία επικοινωνιακή νίκη είναι ικανός να του δώσει 4. Αν του ρίξουμε όμως ένα χρόνο κερκίδα, του χρόνου τέτοια εποχή δεν θα τον θυμάται άνθρωπος, τον ανόητο και ασεβή.
Post Reply