Page 11 of 11

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Posted: Fri Jun 26, 2026 7:13 am
by karteo
τα πραγματα με τον ντορσει ειναι απλα.

αν θελει τρελα λεφτα, που παιζει, τον κρατας αλλο ενα χρονο με το συμβολαιο που εχει, τον παρκαρεις στην κερκιδα και προχωρας με τους αλλους. σε περιπτωση που θελει να φυγει του δινεις την ελευθερας του με αποζημιωση πχ 3εκ αν εντος 3ετιας επιστρεψει στην Ελλαδα σε οποιονδηποτε συλλογο.

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Posted: Fri Jun 26, 2026 9:02 am
by LeRoi
karteo wrote: Fri Jun 26, 2026 7:13 am τα πραγματα με τον ντορσει ειναι απλα.

αν θελει τρελα λεφτα, που παιζει, τον κρατας αλλο ενα χρονο με το συμβολαιο που εχει, τον παρκαρεις στην κερκιδα και προχωρας με τους αλλους. σε περιπτωση που θελει να φυγει του δινεις την ελευθερας του με αποζημιωση πχ 3εκ αν εντος 3ετιας επιστρεψει στην Ελλαδα σε οποιονδηποτε συλλογο.
Τρομερά προβληματικός τύπος. Πραγματικά, αν δεν ήταν το διαβατήριο στη μέση δεν θα ήθελα να τον ξαναδώ να περνάει ούτε έξω από το ΣΕΦ. Έχει στηριχθεί στα προσωπικά και ψυχολογικά του όσο δεν πάει, έχει πάρει ρόλο στην πρώτη πεντάδα επειδή εκείνος που αξίζει να είναι στην πρώτη πεντάδα έκανε πίσω για το καλό της ομάδας. Οπουδήποτε αλλού πήγε, δεν στέριωσε. Να πάρει παραπάνω λεφτά; Να πάρει. Να ζητάει τα λεφτά του Μοντέρο, εφόσον ισχύει, δεν έχει καμία λογική, sorry κιόλας.

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Posted: Fri Jun 26, 2026 9:21 am
by karteo
LeRoi wrote: Fri Jun 26, 2026 9:02 am
karteo wrote: Fri Jun 26, 2026 7:13 am τα πραγματα με τον ντορσει ειναι απλα.

αν θελει τρελα λεφτα, που παιζει, τον κρατας αλλο ενα χρονο με το συμβολαιο που εχει, τον παρκαρεις στην κερκιδα και προχωρας με τους αλλους. σε περιπτωση που θελει να φυγει του δινεις την ελευθερας του με αποζημιωση πχ 3εκ αν εντος 3ετιας επιστρεψει στην Ελλαδα σε οποιονδηποτε συλλογο.
Τρομερά προβληματικός τύπος. Πραγματικά, αν δεν ήταν το διαβατήριο στη μέση δεν θα ήθελα να τον ξαναδώ να περνάει ούτε έξω από το ΣΕΦ. Έχει στηριχθεί στα προσωπικά και ψυχολογικά του όσο δεν πάει, έχει πάρει ρόλο στην πρώτη πεντάδα επειδή εκείνος που αξίζει να είναι στην πρώτη πεντάδα έκανε πίσω για το καλό της ομάδας. Οπουδήποτε αλλού πήγε, δεν στέριωσε. Να πάρει παραπάνω λεφτά; Να πάρει. Να ζητάει τα λεφτά του Μοντέρο, εφόσον ισχύει, δεν έχει καμία λογική, sorry κιόλας.
εχουμε κανει μαλακια που δεν εχουμε δωσει εμφαση σε κανα ελληνα παικτη να γεμισουμε το ροστερ σωστα βασικα.

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Posted: Fri Jun 26, 2026 2:58 pm
by cris
Shaq 0.7
Walkup 1
Mitoglou 1.3
Badio 1.3
Dorsey 1.8
Milu 2.2
Μοντερο 2.5
Fournier 3

Προσφορα Ολυμπιακου 2.2 με bonus 2.5
Dorsey ζηταει 3.1 με bonus 3.5

Βγαλτε συμπερασματα
Ο τυπος δεν εχει μυαλο

Προσωπικα θα εδινα
Shaq 0.7
Walkup 1.5
Andreas o Obst 1

Και θα ειχα 3 παικτες

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Posted: Fri Jun 26, 2026 4:30 pm
by sotosg7
Ειλικρινά ο Ντόρσεϊ δεν έχει μυαλό μέσα στο κεφάλι του, τον ενδιαφέρουν τα πολλά λεφτά. Λες και δεν του δίνουν αρκετά και τον έχουν αδικημένο.

Δε κάθεται να σκεφτεί λίγο όμως ότι μόνο στον Ολυμπιακό έχει παίξει μπάσκετ σοβαρό για να ασχοληθεί κάποιος μαζί του.

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Posted: Fri Jun 26, 2026 6:00 pm
by LeRoi
Ο Ντόρσει κάνει ό,τι κάνει γιατί ξέρει ότι ο πρεζάκιας, προκειμένου να επιτύχει μία επικοινωνιακή νίκη είναι ικανός να του δώσει 4. Αν του ρίξουμε όμως ένα χρόνο κερκίδα, του χρόνου τέτοια εποχή δεν θα τον θυμάται άνθρωπος, τον ανόητο και ασεβή.