Page 16 of 16
Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Posted: Thu Jun 25, 2026 7:21 am
by mark
Κριτική του κώλου είναι Νίκο όταν δεν υπάρχει αξιοπιστία στα λεγόμενα και δεν προκύπτουν από πουθενά αυτά που γράφονται. Αλλά ΟΚ εδώ γράφτηκε ανάγκη ξεναγού για την πρόσβαση στα ΜΜΜ.
Και επειδή συνηθίσαμε με τους πονηρούς τόσα χρόνια... λέγε ότι θες μόνος σου.
Καλά που δεν πήγατε στο ΣΕΦ...να δεις τι είναι πραγματικά παρατημένο που ΚΑΙ ΠΑΛΙ εγώ δεν το λέω παρατημένο καθώς ότι μπορούσαν το έχουν κάνει στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ και σε γήπεδα που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ.
Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Posted: Thu Jun 25, 2026 8:06 am
by Kristensen7
Το Καραϊσκάκη εχει πολυ καλή προσβαση γενικά.
Και το Τραμ ειναι κοντα, 3-4 λεπτα περπάτημα.
Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Posted: Thu Jun 25, 2026 8:07 am
by karteo
α καλα, κανονιστε να πλακωθειτε μαλακες με τοση ζεστη
@νικο, εισαι φαουλ για τα ΜΜΜ. ναι το καραισκακης και με δεδομενα αλλων χωρων εχει εξαιρετικη προσβαση και αδειαζει σε 15 λεπτα. ερχονται απο το εξωτερικο σε ευρωπαικα ματς, σε αγωνες της εθνικης και μαζευονται στο μοναστηρακι και στο θησειο και σε 15 λεπτα ειναι στο γηπεδο και σε αλλα 5-10 λεπτα καθονται στην θεση τους και μενουν μαλακες και δεν μπορεσατε εσεις να βρειτε ακρη ρε παιδια?
ηρθαν πριν χρονια οι μαλακες της φορεστ και μπηκαν μεσα κουφετο και δεν βρηκατε εσεις ακρη? σορρυ but it doesn't compute.
οσο για το ταξι αν με ρωτουσες θα σου ελεγα οτι για 20 λεπτα μετα το ματς δεν μπορεις να βρεις τιποτε. γιατι φευγουν τα αυτοκινητα και δεν πλησιαζουν ταξι. μετα απο 20 λεπτα βρισκεις και εξω απο το καραισκακης, και στην πειραιως πιο ευκολα, και ΚΥΡΙΩΣ περνωντας κατω απο την γεφυρα του ηλεκτρικου βγαινοντας εξω απευθειας στην παραλιακη ΑΚΡΙΒΩΣ εξω απο το σταθμο του ηλεκτρικου προς το ΣΕΦ εχει πιατσα ταξι με 5-10 ταξι παντα να περιμενουν.
το δε τραμ ειναι απεναντι επισης, ο ηλεκτρικος διπλα κοκ
και ναι εγω το γηπεδο δεν θα ηθελα να γινει 50χιλ και να ξεσπιτωθουμε για κατι αχρειαστο. θα προτιμουσα με ηπιες παρεμβασεις και πιθανον μια εξτρα κερκιδα να παει 40 και να γινουν παρεμβασεις που θα το εκσυγχρονισουν, θα ντυσουν το γηπεδο εξωτερικα, καλυτερα οπτικοακουστικα, αλλη οροφη κοκ.
οσο δε αφορα στα 250εκ εμενα μου φαινεται τεραστιο κοστος και περιμενω να δω πως θα δικαιολογηθει καν αυτο γιατι δεν μου προκυπτει σοβαρα.
Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Posted: Thu Jun 25, 2026 10:10 am
by Rower
oikon7 wrote: Wed Jun 24, 2026 10:10 pm
mark wrote: Wed Jun 24, 2026 4:33 am
Νίκο μέλος εσύ είσαι? Γιατί καλά τα ζητάμε όλα από τους άλλους εκ του καναπέως...
Δηλαδή να ντρέπεται αυτός που βάζει μερικά εκατομμύρια και όχι οι Ολυμπιακάρες που δε συμμετέχουν? Εδώ βρε συ έχουν μείνει ακόμα απούλητες χρυσές κάρτες των 5000. Δηλαδή ούτε μέτριοι επιχειρηματίες....
Άλλωστε δεν αναφέρθηκε αν ματώνει...αλλά αν τα καταφέρνει όλα αυτά τα χρόνια και το συμπέρασμα είναι ότι τα έχει καταφέρει πολύ καλά. 100% επιτυχία βέβαια μιας και αναφέρεις το βόλει δεν έχει κανένας για άπειρους λόγους ακόμα και στατιστικούς.
Φοβάμαι ότι λες απαράδεκτες αφελείς χοντράδες...το ποιοι και αν κρέμονται από τα καλαμπαλίκια ποιου το έχουμε δει με τους ανταγωνιστές μας...αλλά και με το μπάσκετ όταν ήταν οι αφοί ανίσχυροι οικονομικά.
Μέλος; Εννοείς το καπέλο για να βγάλεις εισιτήριο; Αν αυτό εννοείς, ναι το πληρώνω κανονικά όποτε τραβιέμαι γήπεδο... Αν εννοείς κάτι άλλο, μην είστε κορόιδα και δίνετε τα φράγκα σας στο Μαρινάκη: κανονικά εκείνος θα έπρεπε να σας πληρώνει. Αλλά δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς κάνουν τα 'μέλη'... κάτι θυμάμαι από την εποχή του Πέτρου του Κόκκαλη.
Για το αν τα 'καταφέρνει' ο Πρόεδρος αυτά τα χρόνια... οκ, εκεί έχεις βάλει το ταβάνι. Όσο για το ποιος είναι αφελής ή λέει απαράδεκτες χοντράδες, ας το αφήσουμε.
Θεωρω οτι ολη αυτη η συλλογιστικη ειναι λαθος.
Οποιος θα ηθελε να δωσει λεφτα στον Μαρινακη θα πηγαινε στο γραφειο του να του τα δωσει. Για την ομαδα δινουμε οτι λεφτα δινουμε τοσα χρονια και για κανεναν αλλο.
Το να περιμενουμε τον οποιονδηποτε να βαζει ταβανι η ταφοπλακα στην ομαδα περιμενοντας τα παντα απο αυτον χωρις εμεις να συμμετεχουμε θεωρω οτι δεν μας δινει το δικαιωμα να κρινουμε και κυριως να κατακρινουμε αφου δεν συμμετεχουμε σε οτι γινεται η δεν γινεται.
[/quote]
Ειλικρινής ερώτηση: έχεις πάρει μία φορά τον Ηλεκτρικό από το σταθμό στο γήπεδο αμέσως μετά από αγώνα της ομάδας τα τελευταία 5 χρόνια;
[/quote]
Οχι, αλλα μου παιρνει περιπου μιση ωρα να παω σπιτι μου με ΙΧ που πιστευω οτι ειναι αρκετα πιο δυσκολο αφου 30000 κοσμος μετακινειται την ιδια ωρα.
Σε αυτο τουλαχιστον μην επιμενεις γιατι ειναι πραγματικα εξαιρετικα ευκολα προσβασιμο το γηπεδο σε σχεση με τα περισσοτερα γηπεδα σε ολο τον κοσμο.
Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Posted: Thu Jun 25, 2026 1:55 pm
by iceman7
Ενω έχεις την ευκολία του ΗΣΑΠ, αν πας με αμάξι είναι χαοτικό. Και αναγκαστικά ΚΑΕ με αμάξι γιατί ο ΗΣΑΠ είναι υποβάθμιση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας
Δοκίμασε όμως να φύγεις .... Αν δεν φύγεις πριν το σφύριγμα της λήξης βραστά. Για να βγεις Πειραιώς και εθνική φτύνεις αίμα.
Τα γήπεδα πρέπει να πηγαίνουν σε μεγάλες ελεύθερες εκτάσεις εκτός πόλης ...
Το να προσπαθουμε κιόλας εν προκειμένω να στοιβαξουμε ένα γήπεδο 50Κ κόσμου εκεί πέρα που όλα είναι οριακά είναι τραγικό και σαν σκέψη.
Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Posted: Thu Jun 25, 2026 4:40 pm
by Rower
Nομιζω οτι το κουραζουμε. Πιο ευκολο για οσους δεν θελουν να ταλαιπορουνται με τον Ολυμπιακο ειναι να καθονται σπιτι τους και να βλεπουν τα παιχνιδια στην τηλεοραση.
Απο εκει και περα ειναι καθαρα θεμα λογικης οτι ειτε για ποδοσφαιρικο αγωνα ειτε για συναυλια πηγαινει κανεις σε χωρους που συναθροιζεται μερικες χιλιαδες κοσμος μια σχετικη ταλαιπωρια θα υπαρξει και αυτο συμβαινει σε ολα τα μηκη και τα πλατη της γης.
Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Posted: Thu Jun 25, 2026 6:37 pm
by Kristensen7
Οι Αεκτζηδες πως πανε γηπεδο που δεν εχουν ουτε ΗΣΑΠ, ουτε τραμ, ουτε παρκινγκ;
Ειμαστε λιγο υπερβολικοι.
Σιγα την ταλαιπωρια τον ηλεκτρικο.
Στριμωχνεσαι για 10-15 λεπτα.
Στο εξωτερικο τι νομιζετε οτι γινεται δηλαδη στα μεγαλα γηπεδα;
Οτι τους γυρνανε σπιτι τους λιμουζινες;
Μεσα στο ψοφοκρυο περιμενουν λεωφωρεια και τραμ και στριμωχνονται εξισου.
Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Posted: Fri Jun 26, 2026 7:05 am
by karteo
iceman7 wrote: Thu Jun 25, 2026 1:55 pm
Ενω έχεις την ευκολία του ΗΣΑΠ, αν πας με αμάξι είναι χαοτικό. Και αναγκαστικά ΚΑΕ με αμάξι γιατί ο ΗΣΑΠ είναι υποβάθμιση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας
Δοκίμασε όμως να φύγεις .... Αν δεν φύγεις πριν το σφύριγμα της λήξης βραστά. Για να βγεις Πειραιώς και εθνική φτύνεις αίμα.
Τα γήπεδα πρέπει να πηγαίνουν σε μεγάλες ελεύθερες εκτάσεις εκτός πόλης ...
Το να προσπαθουμε κιόλας εν προκειμένω να στοιβαξουμε ένα γήπεδο 50Κ κόσμου εκεί πέρα που όλα είναι οριακά είναι τραγικό και σαν σκέψη.
αν περιμενεις 15 λεπτα να αδειασει ο χωρος τοτε μετα φευγεις τελεια. οσο για το αμαξι σας εχω πει απειρες φορες πως να πηγαινετε γηπεδο με το αμαξι. μπαινετε καμινια στην περιοχη πισω απο το σκλαβενιτη και φευγετε μετα πανευκολα. περπατατε 10 λεπτα απο κει για καραισκακης
δεν γινεται να πας σε οποιοδηποτε γεγονος με δεκαδες χιλιαδες κοσμο και να μην υποστεις μια καποια ταλαιπωρια ρε παιδια. δηλαδη πως θα γινει αυτο? τα ΜΜΜ, και οι δρομοι φτιαχνονται με συγκεκριμενο capacity, flow, service rate. ποιο ΜΜΜ και δρομος κλπ θα εχει ρυθμο εξυπηρετησης 10χιλ ατομα/15λεπτο?
Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Posted: Fri Jun 26, 2026 4:50 pm
by iceman7
Εγώ πάω στο πάρκινγκ του Μετροπόλιταν .
10 ευρώ και αν δεν φύγω 5-10 λεπτά πριν τη λήξη (με εισιτήριο κυρίως στη 10) θέλω 30+ λεπτά να βγω Πειραιώς. Οταν είχα vip και θέση πάρκινγκ καθόμουν σχεδόν μια ώρα μετά πίνοντας ποτό στο μπαρ για να φύγω άνετος. Γιατί και το πάρκινγκ δεν έχει σοβαρές εξόδους
Εκεί που λες δεν θυμάμαι. Πρέπει να είχαμε πάει παλιά μια φορά μετά το τσιπουραδικο.
Γενικά εκεί δεν έχει χώρο για να φτιάξει τέτοιο γήπεδο. Αν δεν έχεις το διπλανό οικόπεδο που είναι άδειο μεν αλλά άσχετο με εμάς δεν βγάζεις άκρη.
Και γενικά είμαι της άποψης ότι πολεοδομικά εμπορικα κέντρα και γήπεδα πρέπει να φτιάχνονται εκτός αστικού ιστού.
Τώρα για γήπεδα του εξωτερικού που γράφτηκε, είχα δει πρόσφατα Αούστρια - Σάλτσμπουργκ και οι οπαδοί της Αούστρια πήγαιναν με μετρο χωρίς να είναι στριμωγμενοι
Αλλά στη Βιέννη το μετρο περνάει κάθε 2 λεπτά ειναι πεντακάθαρο και το γηπεδο της Αούστρια είναι στην άκρη της πόλης που το λες και εξοχή γιατί δίπλα έχει πάρκα με λίμνες, campuses, και απλα..
Ακόμα και το ernst hapel είναι κοντά σε εμπορικά και πάρκο.
Πολιτισμός.
Εδώ τα γήπεδα ειναι στη Φιλαδέλφεια και έφαγε και δένδρα για να γίνει, στο Φάληρο δίπλα σε σπίτια μεχρι και το ΟΑΚΑ ειναι λάθος που υπάρχει αμιγώς κατοικία όλο τριγύρω.
Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Posted: Fri Jun 26, 2026 5:58 pm
by karteo
Τι σχέση έχει ρε συ η Βιέννη με την Αθήνα και πολλές άλλες ευρωπαϊκές πόλεις; σιγά μην πάμε το γήπεδο εκτός πόλης να θέλουμε μια ώρα να πάμε για να γλιτώσουμε μισή ώρα ταλαιπωρία.
Υπάρχει και η ιστορική σχέση των ομάδων με περιοχές που γεννήθηκαν. Χίλιες φορές ταλαιπωρία παρά να αλλάξει αυτό.
Όσο για τον ηλεκτρικό και το αν συνωστιζονται και τα ρέστα, δεν είναι μόνο ότι περνάει κάθε δύο λεπτά το τραίνο εκεί. Και εδώ στα ματς έχει πυκνοτερα.
Είναι και ότι αυτοί είναι αυστριακοί ενώ εμείς Έλληνες. Ούτε παστωνονται ούτε γκρινιάζουν ούτε κοιτάνε να φάνε ο ένας τη θέση του άλλου ούτε σπρώχνονται λες και δεν υπάρχει αύριο. Περιμένουν δεκαπέντε λεπτά και μισή ώρα και όλα οκ
Εδώ γίνεται πλακομουνι
Sent from my 23127PN0CG using Tapatalk