Page 16 of 16

Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Posted: Thu Jun 25, 2026 3:17 pm
by reignman
Eγω μια φορα συνδρομη για να βλεπω Α1 δεν πληρωνω.

Και το λεω αυτο γιατι απο οτι λενε σε "πλατφορμα" θα την βαλει την Α1 ο Αλασκουζος.

Και αρχιζει και μου την σπαει ιδιαιτερα η πολιτικη της ομαδας ΕΙΔΙΚΑ αν ισχυει οτι τελικα θα κλειδωθει και το πρωταθλημα πισω απο paywall, εχουμε ηδη μακραν τα πιο ακριβα διαρκειας... πανε να κανουν price out ακομα και απο την τηλεοραση τους φιλους που δεν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να πανε γηπεδο?

Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Posted: Thu Jun 25, 2026 4:42 pm
by Rower
iceman7 wrote: Thu Jun 25, 2026 1:50 pm
Rower wrote: Thu Jun 25, 2026 10:56 am Tελικα συμφωνησαμε και εμεις να δειχνει τα παιχνιδια της GBL το καναλι του Αλαφουζου, Ομοφωνη αποφαση λενε.
Δεν είναι κακο νομίζω.
Περισσότερα λεφτά
Όχι στα γνωστά λαμόγια
Ο Αλαφούζος δεν θεωρώ ότι θα αβανταρει τον Τρακη
Ναι αλλα αβανταρει η δικη μας ΚΑΕ τον Αλαφουζο. :D

Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Posted: Thu Jun 25, 2026 5:41 pm
by mark
reignman wrote: Thu Jun 25, 2026 3:17 pm Eγω μια φορα συνδρομη για να βλεπω Α1 δεν πληρωνω.

Και το λεω αυτο γιατι απο οτι λενε σε "πλατφορμα" θα την βαλει την Α1 ο Αλασκουζος.

Και αρχιζει και μου την σπαει ιδιαιτερα η πολιτικη της ομαδας ΕΙΔΙΚΑ αν ισχυει οτι τελικα θα κλειδωθει και το πρωταθλημα πισω απο paywall, εχουμε ηδη μακραν τα πιο ακριβα διαρκειας... πανε να κανουν price out ακομα και απο την τηλεοραση τους φιλους που δεν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να πανε γηπεδο?
Ολυμπιακός Ψυχικού :D