Page 67 of 107

Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Posted: Mon Apr 13, 2026 12:04 pm
by cris
πρόβλεψη

Playoffs
Ολυμπιακος-Μονακο
Ρεαλ-Παναθηναικος
Βαλενθια-Ζαλγκιρις
Χαποελ Φενερ
F4
Oλυμπιακος-Φενερ
Ρεαλ-Βαλενθια
Τελικος Ολυμπιακος-Βαλενθια. Νικητης: Ολυμπιακός

ας πουμε τα απλά: Ολυμπιακός, Mπαρτσελονα, Βαζελας, Ζαλγκιρις, Ρεαλ κερδιζουν στις έδρες τους. Χαποελ εκτος την αδιαφορη Μονακο.
Παρασκευη βραδυ παιζοντας τελευταια, η Βαλενθια διαλέγει αν θελει να χασει και να παιξει με Ζαλγκιρις η να κερδισει και να παιξει με βαζελο. και στα 2 εχει πλεονεκτημα
Αρα θα κάτσει να χάσει εκτος κι αν ειναι πολυ καρυδατοι μαγκες και δεν φοβουνται κανεναν...

πιθανές επιπλοκές:
1. πουτα ρεαλ
Η Ρεαλ έχει ν αποφασίσει Πέμπτη βραδυ αν θα κερδίσει τον Αστέρα (και παίξει μετά με βάζελο), λογικά αυτό θα κάνει αλλιώς είναι 5η,6η και παιζει εκτός με Βαλένθια η Χαποελ. Δεν θ αποφασίσει αυτη ομως αλλα η βαλενθια με ποιον θα παιξει η Ρεαλ, οποτε βλέπω να κερδίζει η Ρεαλ και να μην κανει τα γνωστα πούτα. Στην έδρα της ειναι δυνατή. Αν χάσει αλλαζουν ολα και πάνε στο 7-8 Αστερας-Βαζελος και παιζουμε με τον χαμένο ή τον 9-10 (Μονακο-Μπαρτσελονα). Μπερδεμα για μας, ψυχολογικα οχι παικτικα.

2. παρι κερδαει μες στη Ζαλγκιρις
παλι ο βαζελος πεφτει με Ρεαλ και στο 7-8 πανε Ζαλγκιρις-Μονακο για μας

με βαση ολα τα παραπάνω:
πιθανότατο για μας Μονακο
ιδανικο να βρουμε Ζαλγκιρις. Απαιτει να χασει η Ζαλγκιρις τα επομενα 2 στην εδρα της και να παρει το τριτο.
μακρια απο μας Αστερας

Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Posted: Tue Apr 14, 2026 2:45 am
by spartacus
Δεν πολυδιαφωνω με τα σταυρωματα εκτος μονο στο ζευγαρι Χαποελ/Φενερ.. Μπορει σαν φανελα η Χαποελ να ειναι πουπουλο, πλεονεκτημα στην ουσια θα ειναι πιας το αυγο (ακουγεται πως η φενερ τα εντος θα τα παιξει στο Μοναχο και τα εκτος χωρις κοσμο δικο της..), απο την αλλα εχεις Ηττουδη πρωην φενερ, Μισιτς πρωην Εφες, Ελαιζα Μπραιαντ πρωην Εφες.. Μυλος!! Δεν την ξεγραφω τη Χαποελ..

Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Posted: Thu Apr 16, 2026 7:01 pm
by erisgr
Ας ελπισουμε να ειμαστε πιο σοβαροι στο 2ο στην αμυνα για να μην χασουμε την 1η θεση τζαμπα.
Και στην επιθεση παρα τυυς 47 εχουμε κανει αρκετες επιπολαιοτητες.

Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Posted: Thu Apr 16, 2026 8:02 pm
by erisgr
Τεραστια επιτυχία η 1η θεση, ολου του οργανισμου του Ολυμπιακού.
Ειδα και τα 38 παιχνιδια φετος και ητσν μια απολαυστικη διοργάνωση. Εχουμε την καλύτερη ομάδα και το υψηλότερο ταβάνι απο όλους. Αυτο ειναι μια τεραστια επιτυχια της επιχείρησης του Ολυμπιακού.
Κακα τα ψέματα αυτο ειναι ενα πρωταθλημα επιχειρήσεων και ο Ολυμπιακος ειναι μια ελληνικη επιχείρηση αν και δυστυχως πλεον δεν είναι ελληνική ομάδα.
Ειμαστε η καλύτερη ομάδα μένει να δούμε αν θα είμαστε και η πιο πετυχημένη.

Για τα αγωνιστικα το μόνο που θελω να πω ειναι οτι ελπίζω να μην μας κοστισει στα κρισιμα ο υπερβολικος ατομισμός του ντόρσει.

Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Posted: Thu Apr 16, 2026 8:18 pm
by BXL
Κάποιες πρώτες νηφάλιες αντιδράσεις;

ΑΚΟΥΓΑΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΠΟΥ ΑΠΕΙΧΑΜΕ ΠΩΣ ΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΛΟΙ, ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΕΦ (ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ) ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΕΝΑ ΑΝΕΛΕΗΤΟ ΠΡΗΞΟΠΟΥΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΛΙ ΠΡΩΤΟΙ.
ΑΚΟΥΓΑΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΠΩΣ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙ ΣΚΟΡΙΝΚ ΓΚΑΡΝΤ ΚΑΙ ΤΑ ΑΤΒΑΝΣ ΣΤΑΤΣ (ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΧΟΥΠΗΔΕΣ) ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΦΕΤΟΣ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΛΙΓΚΑΣ.
ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΡΗΞΑΤΕ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΑΝΕ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΕ ΚΑΤΑΡΕΣ, ΜΑΤΖΟΥΝΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΤΟΡΙΧΤΡΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟΥ ΟΑΚΑ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΝΟΥΛΑ ΤΗ ΒΙΣΣΗ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΑΝΝΟΥΛΕΣ ΕΙΣΤΕ ΠΟΥ ΦΟΒΑΣΤΕ.
ΣΤΟ Φ4 ΘΑ ΠΑΝΕ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΣΟΥΒΕΝΙΡ ΤΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΤΣΑΜΠΑ ΣΟΦΙΑ (ΚΑΤΙ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ, ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ, ΜΗ ΜΑΣ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΝΟΜΙΚΑ ΚΑΜΙΑ ΠΑΕ).
ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΙ ΑΠΛΑ ΘΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΛΙΓΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟΥΜΕ ΕΝ ΟΨΕΙ ΠΛΕΙ ΟΦ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΜΟΝΙΜΑ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΥΣ ΦΑΦΛΑΤΑΔΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ.

Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Posted: Thu Apr 16, 2026 9:11 pm
by cris
Από τις 16/12 που χάσαμε στο σεφ απο Βαλενθια (turning point) έχουμε 18 νικες και 5 ηττεςολες εκτος, 2 με 1 ποντο και αλλες 2 στην παραταση
Κυριος λογος η σοβαροτητα της ομαδας που προσελκυει το ακριβως αντιθετο dna απο του βαζελου
Πχ θυμαμαι το σχολιο μου μετα την ηττα με τη βαλενθια ηταν « ηταν ενα πολυ ωραιο παιχνιδι κι απο τις δυο ομαδες» το μπασκετ ειναι αθλημα οχι πολεμος για κομπλεξικους. Αν δεν το αγαπας δεν θα σε αγαπησει

Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Posted: Thu Apr 16, 2026 9:31 pm
by spartacus
Μπραβο στην Ομαδαρα μας για την πρωτια !!!
Το μονο που θελω απο δω και περα ειναι ΥΓΕΙΑ στους παικτες μας..

Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Posted: Thu Apr 16, 2026 10:58 pm
by rabarivoni
Μακάρι ρε πούστη να δικαιωθεί ο Γιώργαρος και η ομάδα φέτος, το αξίζουν 100%, δεν αντέχεται αυτή η αδικία τόσα χρόνια.

Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Posted: Fri Apr 17, 2026 3:40 pm
by reignman
Τιμωρια Jones 30Κ ευρω και 3 αγωνιστικες
Image



Τιμωρια για τον κακοποιητη γυναικων 4.5Κ, 0 αγωνιστικες
Image

Tιμωρια για τον αναπηρο... δεν ανοιξε ρουθουνι. 0 & 0
Image

Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Posted: Fri Apr 17, 2026 8:15 pm
by teokaz
Τι θέλουμε από τους 4 των play in; Μάλλον προς Μπαρτσελονα κλίνω εγώ.