Page 70 of 70
Re: ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΧΟΥΠΙΚΕΣ ALL SEASON
Posted: Thu Jun 25, 2026 8:50 am
by BXL
sotosg7 wrote: Thu Jun 25, 2026 8:00 am
Μιλάμε για το Χεζονια ότι θέλει να παίξει σε εμάς; Αυτό είναι το 3-4 που ακούγεται δεξιά κι αριστερά;
Εχω ακούσει τουλάχιστον 6 διαφορετικά ονόματα, από Χεζόνια, Χουάντσο και Φοντέκιο, μέχρι Ντουραντ, Κούζμα, και Ντιλον Μπρουκς
Όπως και να χει αυτό που θέλουμε ειναι να ερθει καποιος που και να μπορεί να κάνει τη διαφορά και να είναι παίχτης Μπαρτζώκα.
Mεχρι στιγμής πιθανότατα εχουμε αυτο το ροστερ:
Montero-Walkup-Joseph
Dorsey-Fournier-McIntyre-Λαρετζακης(?)-Nεζιπογλου
Παπανικολάου-Ward
Βεζενκοφ-(Καραγιαννίδης)
Μιλουτίνοφ-Χολ-Τζόουνς
6 ελληνικά διαβατήρια αν μείνει ο Λαρετζάκης και επιστρέψει ο Καραγιαννίδης και σίγουρα 2 μεταγραφές για να έχουμε ένα rotation 16 παιχτών.
Re: ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΧΟΥΠΙΚΕΣ ALL SEASON
Posted: Sat Jun 27, 2026 2:58 pm
by reignman
Eχει καταλαβει κανεις σας τι διαολο θεση πραγματικα παιζει αυτος ο καραγιαννιδης?
Τις λιγες φορες που εχω δει προμηθεα... ψηλος δεν ειναι, αθλητικος δεν ειναι, καλο αμυντικο δεν τον λες, ριμ προτεκτορ δεν ειναι, μακρια χερια δεν εχει, ποστ παιχνιδι δεν εχει, σουτ δεν εχει.
Αν σε κατι ειναι πανω του μετριου, αναλογικα και με το μεγεθος του, ειναι το ριμπαουντ.
Τι διαολο ακριβως ειδαν και ψηθηκαν να σκασουν ενα πεντακοσαρικο ξερω γω?
Re: ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΧΟΥΠΙΚΕΣ ALL SEASON
Posted: Sat Jun 27, 2026 3:45 pm
by rabarivoni
reignman wrote:Eχει καταλαβει κανεις σας τι διαολο θεση πραγματικα παιζει αυτος ο καραγιαννιδης?
Τις λιγες φορες που εχω δει προμηθεα... ψηλος δεν ειναι, αθλητικος δεν ειναι, καλο αμυντικο δεν τον λες, ριμ προτεκτορ δεν ειναι, μακρια χερια δεν εχει, ποστ παιχνιδι δεν εχει, σουτ δεν εχει.
Αν σε κατι ειναι πανω του μετριου, αναλογικα και με το μεγεθος του, ειναι το ριμπαουντ.
Τι διαολο ακριβως ειδαν και ψηθηκαν να σκασουν ενα πεντακοσαρικο ξερω γω?
Ε, τι νομίζεις; Με βαλίτσες γίνονται οι δουλειές;
Η ομάδα πρέπει να δουλέψει ώστε να καταργηθεί αυτός ο γελοίος κανονισμός. Όλοι θέλουμε Έλληνες, αλλά να αξίζουν να παίζουν. Ήμαρτον.
Re: ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΧΟΥΠΙΚΕΣ ALL SEASON
Posted: Sat Jun 27, 2026 4:49 pm
by reignman
rabarivoni wrote: Sat Jun 27, 2026 3:45 pm
reignman wrote:Eχει καταλαβει κανεις σας τι διαολο θεση πραγματικα παιζει αυτος ο καραγιαννιδης?
Τις λιγες φορες που εχω δει προμηθεα... ψηλος δεν ειναι, αθλητικος δεν ειναι, καλο αμυντικο δεν τον λες, ριμ προτεκτορ δεν ειναι, μακρια χερια δεν εχει, ποστ παιχνιδι δεν εχει, σουτ δεν εχει.
Αν σε κατι ειναι πανω του μετριου, αναλογικα και με το μεγεθος του, ειναι το ριμπαουντ.
Τι διαολο ακριβως ειδαν και ψηθηκαν να σκασουν ενα πεντακοσαρικο ξερω γω?
Ε, τι νομίζεις; Με βαλίτσες γίνονται οι δουλειές;
Η ομάδα πρέπει να δουλέψει ώστε να καταργηθεί αυτός ο γελοίος κανονισμός. Όλοι θέλουμε Έλληνες, αλλά να αξίζουν να παίζουν. Ήμαρτον.
Ή να επενδυσουν στις ακαδημιες και στο σκαουτινγκ μικρων ηλικιων.
Re: ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΧΟΥΠΙΚΕΣ ALL SEASON
Posted: Sat Jun 27, 2026 4:54 pm
by karteo
reignman wrote: Sat Jun 27, 2026 2:58 pm
Eχει καταλαβει κανεις σας τι διαολο θεση πραγματικα παιζει αυτος ο καραγιαννιδης?
Τις λιγες φορες που εχω δει προμηθεα... ψηλος δεν ειναι, αθλητικος δεν ειναι, καλο αμυντικο δεν τον λες, ριμ προτεκτορ δεν ειναι, μακρια χερια δεν εχει, ποστ παιχνιδι δεν εχει, σουτ δεν εχει.
Αν σε κατι ειναι πανω του μετριου, αναλογικα και με το μεγεθος του, ειναι το ριμπαουντ.
Τι διαολο ακριβως ειδαν και ψηθηκαν να σκασουν ενα πεντακοσαρικο ξερω γω?
χρειαζοταν καποιος ψηλος για να κανει τα τελειωματα στα ψηλα σημεια του ΣΕΦ στο βαψιμο
Re: ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΧΟΥΠΙΚΕΣ ALL SEASON
Posted: Sat Jun 27, 2026 5:03 pm
by rabarivoni
reignman wrote: Sat Jun 27, 2026 4:49 pm
rabarivoni wrote: Sat Jun 27, 2026 3:45 pm
reignman wrote:Eχει καταλαβει κανεις σας τι διαολο θεση πραγματικα παιζει αυτος ο καραγιαννιδης?
Τις λιγες φορες που εχω δει προμηθεα... ψηλος δεν ειναι, αθλητικος δεν ειναι, καλο αμυντικο δεν τον λες, ριμ προτεκτορ δεν ειναι, μακρια χερια δεν εχει, ποστ παιχνιδι δεν εχει, σουτ δεν εχει.
Αν σε κατι ειναι πανω του μετριου, αναλογικα και με το μεγεθος του, ειναι το ριμπαουντ.
Τι διαολο ακριβως ειδαν και ψηθηκαν να σκασουν ενα πεντακοσαρικο ξερω γω?
Ε, τι νομίζεις; Με βαλίτσες γίνονται οι δουλειές;
Η ομάδα πρέπει να δουλέψει ώστε να καταργηθεί αυτός ο γελοίος κανονισμός. Όλοι θέλουμε Έλληνες, αλλά να αξίζουν να παίζουν. Ήμαρτον.
Ή να επενδυσουν στις ακαδημιες και στο σκαουτινγκ μικρων ηλικιων.
Γιατί; Για να γίνουμε το φυτώριο των κολλεγίων;
Re: ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΧΟΥΠΙΚΕΣ ALL SEASON
Posted: Sat Jun 27, 2026 5:53 pm
by reignman
rabarivoni wrote: Sat Jun 27, 2026 5:03 pm
reignman wrote: Sat Jun 27, 2026 4:49 pm
rabarivoni wrote: Sat Jun 27, 2026 3:45 pm
Ε, τι νομίζεις; Με βαλίτσες γίνονται οι δουλειές;
Η ομάδα πρέπει να δουλέψει ώστε να καταργηθεί αυτός ο γελοίος κανονισμός. Όλοι θέλουμε Έλληνες, αλλά να αξίζουν να παίζουν. Ήμαρτον.
Ή να επενδυσουν στις ακαδημιες και στο σκαουτινγκ μικρων ηλικιων.
Γιατί; Για να γίνουμε το φυτώριο των κολλεγίων;
Tότε αντικειμενικά ΚΑΚΩΣ γυρίσαμε στην Α1.
Ας κρατουσαμε την "αναπτυξιακη" μονιμα στην Α2 και τελος.
Re: ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΧΟΥΠΙΚΕΣ ALL SEASON
Posted: Sat Jun 27, 2026 8:51 pm
by karteo
εχουμε επενδυσει στις ακαδημιες.