ΠΑΙΚΤΕΣ

Post Reply
User avatar
Gabriel_Knight
newbie
Reactions:
Posts: 357
Joined: Fri Jun 20, 2025 1:37 pm
Location: Κάπου στο δάσος

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by Gabriel_Knight »

Όλοι ξέρουμε ότι εάν ο Γουοκαπ αποδεσμευθεί θα τον πάρει ο βαζελος
Το ίδιο ισχύει και για τον Ντόρσεϊ
BXL
newbie
Reactions:
Posts: 55
Joined: Fri Jun 20, 2025 4:33 pm

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by BXL »

Η όλη ατμόσφαιρα είναι ότι του χρόνου θα παίζουν οι πιο ποιοτικοί παίχτες και οι μέχρι τώρα κινήσεις και φήμες δίνουν τον τόνο ότι θέλουμε να χτίσουμε ομάδα με δύο σούπερ αναβαθμισμένες πεντάδες που θα την κουβαλήσουν τα επόμενα χρόνια τραυματισμών επιτρέποντος.

Σίγουρα αυτό δεν κάθεται καλά σε όσους νιώθουν ότι τράβηξαν το κουπί μια πενταετία κι έφεραν τελικά την κούπα. Δεν τους δίνει δικαίωμα όμως να απαιτούν δημοσιοϋπαλλιλιστικα θέση στο ρόστερ. Κι αυτό δείχνει το μεγαλείο του Εβαν. Έφαγε πάγκο μια ολόκληρη χρονιά, δε βγήκε να το πουλήσει θιγμένη θεία και στο τελος ήταν εκεί ηγετης. Το σίγουρο είναι ότι φτιάχνουμε κάτι πάνω σε βασικά κομμάτια αναβαθμίζοντας παράλληλα όσους φεύγουν. Μια πολύ καλή και μια συμπληρωματική κίνηση θέλουμε και είμαστε κομπλέ.
User avatar
LeRoi
newbie
Reactions:
Posts: 101
Joined: Mon Jun 23, 2025 9:42 am
Location: Ischgl

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by LeRoi »

Gabriel_Knight wrote: Wed Jun 24, 2026 7:22 pm Όλοι ξέρουμε ότι εάν ο Γουοκαπ αποδεσμευθεί θα τον πάρει ο βαζελος
Το ίδιο ισχύει και για τον Ντόρσεϊ
Να δω Σλούκα να πανηγυρίζει αγκαλιά με Γουόκαπ και θα τα έχω δει όλα…
BXL
newbie
Reactions:
Posts: 55
Joined: Fri Jun 20, 2025 4:33 pm

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by BXL »

Gabriel_Knight wrote: Wed Jun 24, 2026 7:22 pm Όλοι ξέρουμε ότι εάν ο Γουοκαπ αποδεσμευθεί θα τον πάρει ο βαζελος
Το ίδιο ισχύει και για τον Ντόρσεϊ
Πάλι δηλαδή αλλαγή του θα παίζει ο Σλούκας; :lol:

Δεν είναι απίθανο να έχει τέτοια σκέψη ο Τρακης ξέροντας ότι η ένδεια των ελληνικών διαβατηρίων μπορεί να προκαλέσει μεγάλο πρόβλημα στην στελεχωση των ομαδων
User avatar
Gabriel_Knight
newbie
Reactions:
Posts: 357
Joined: Fri Jun 20, 2025 1:37 pm
Location: Κάπου στο δάσος

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by Gabriel_Knight »

BXL wrote: Wed Jun 24, 2026 7:33 pm
Gabriel_Knight wrote: Wed Jun 24, 2026 7:22 pm Όλοι ξέρουμε ότι εάν ο Γουοκαπ αποδεσμευθεί θα τον πάρει ο βαζελος
Το ίδιο ισχύει και για τον Ντόρσεϊ
Δεν είναι απίθανο να έχει τέτοια σκέψη ο Τρακης
τετοια διαστροφη εχει
User avatar
oikon7
newbie
Reactions:
Posts: 347
Joined: Fri Jun 20, 2025 1:18 pm
Location: Βέρνη

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by oikon7 »

καλό είναι να μην κάνουμε ήρωα ΚΑΝΕΝΑΝ παίκτη, όσο και αν μας αρέσει ο τρόπος που παίζει ή ο χαρακτήρας του ή και τα δύο

Ο Φαλ πληρωνόταν κανονικά φέτος και τελικά υπέγραψε σε dt στον Τράκη. Δεν έχω αμφιβολία ότι το ίδιο θα έκαναν οι περισσότεροι που βρίσκονται στο ρόστερ μας.

Όπως δεν θα είχαν ιδιαίτερους ενδοιασμούς να έρθουν στον Ολυμπιακό παίκτες της ζέλας, αν τα λεφτά και ο χρόνος συμμετοχής ήταν καλά.

Τέλος πάντων, αρκεί εμείς να είμαστε σωστοί στο σχεδιασμό μας.
User avatar
reignman
newbie
Reactions:
Posts: 87
Joined: Fri Jun 20, 2025 7:10 pm

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by reignman »

LeRoi wrote: Wed Jun 24, 2026 7:14 pm
karteo wrote: Wed Jun 24, 2026 2:50 pm την συνεντευξη του την ειδες? τον ρωτησαν αν θελει να κλεισει την καριερα του εδω. και τι ειπε οτι εχει ακομη συμβολαιο και θελει το τρεμπλ! ετσι ξεκινησε!
Έχω δει το παρακάτω βίντεο στο οποίο δεν αναφέρεται τίποτα από όσα λες. Τον ρωτάνε αν θέλει να κλείσει την καριέρα του στην ομάδα με την οποία σημείωσε επιτυχίες, εδώ στην Αθήνα και απαντάει επί λέξει: I wouldn't say so.

Αν έχει πει κάτι άλλο πριν που έχει κοπεί στο μοντάζ δεν το γνωρίζω.

Προμελετημενο ηταν το βιντεο και η συνεντευξη με σκοπο την ασκηση πιεσης στην ομαδα.

Eurohoops = Βαρλας.
Το γραφειο που εκπροσωπει τον Walkup = Octagon
Βαρλας = Director στο department of recruiting στην Octagon.
User avatar
mark
newbie
Reactions:
Posts: 282
Joined: Tue Sep 02, 2025 11:37 am
Location: Piraeus

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by mark »

Πάντως τείνει να γίνει βολει και το μπασκετ... Χουποφλωριες.

Τελευταίο ανάχωμα το ποδόσφαιρο που γίνονται ακόμα...δύσκολα τέτοιες μετακινήσεις.
ΜΟΝΟ ΘΡΥΛΟΣ!!! ΠΕΡΑΙΑ ΜΟΥ ΠΕΡΑΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΣΑΡΩΝΙΚΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΜΑΡΙ ΣΟΥ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΟΥ!!!
User avatar
LeRoi
newbie
Reactions:
Posts: 101
Joined: Mon Jun 23, 2025 9:42 am
Location: Ischgl

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by LeRoi »

reignman wrote: Thu Jun 25, 2026 3:35 am
LeRoi wrote: Wed Jun 24, 2026 7:14 pm
karteo wrote: Wed Jun 24, 2026 2:50 pm την συνεντευξη του την ειδες? τον ρωτησαν αν θελει να κλεισει την καριερα του εδω. και τι ειπε οτι εχει ακομη συμβολαιο και θελει το τρεμπλ! ετσι ξεκινησε!
Έχω δει το παρακάτω βίντεο στο οποίο δεν αναφέρεται τίποτα από όσα λες. Τον ρωτάνε αν θέλει να κλείσει την καριέρα του στην ομάδα με την οποία σημείωσε επιτυχίες, εδώ στην Αθήνα και απαντάει επί λέξει: I wouldn't say so.

Αν έχει πει κάτι άλλο πριν που έχει κοπεί στο μοντάζ δεν το γνωρίζω.

Προμελετημενο ηταν το βιντεο και η συνεντευξη με σκοπο την ασκηση πιεσης στην ομαδα.

Eurohoops = Βαρλας.
Το γραφειο που εκπροσωπει τον Walkup = Octagon
Βαρλας = Director στο department of recruiting στην Octagon.
Πιθανότατα. Αυτό ωστόσο δεν αλλάζει το γεγονός ότι ο Θωμάς χειρίστηκε βλακωδώς το θέμα της ανανέωσης του συμβολαίου του. Ας ελπίσουμε ότι θα λήξει σύντομα και αναίμακτα το ζήτημα.
berserker
newbie
Reactions:
Posts: 10
Joined: Thu Jun 19, 2025 7:14 pm

Re: ΠΑΙΚΤΕΣ

Post by berserker »

Ρε μάγκες λόγω των τελευταίων εξελίξεων (Fall στον βαζελο, εκκρεμές ανανεώσεις Walkup και Dorsey), αναρωτιέμαι το όριο ξένων στην Ελλάδα, ποιον ακριβώς ωφελεί; Ένα μέτρο που έχει νόημα μόνο αν γίνονται επενδύσεις στις υποδομές και υπάρχει μέριμνα για ανάδειξη και αξιοποίηση εγχώριου ταλέντου, κάτι που στην Ελλάδα είναι ανύπαρκτο (τουλάχιστον αυτό προκύπτει από τη δική μου ενασχόληση).
Η σκέψη που με τρώει διαχρονικά και τώρα επανέρχεται είναι η εξής (και ας απαντήσει κάποιος πιο συγκροτημένος, γιατί έχω απηυδήσει με την κατάσταση και οδηγούμε σε αυτήν ως μονόδρομο): Οποίος Έλληνας ζητάει λεφτά που δεν του αναλογούν να πηγαίνει στο τρακη που πληρώνει υπεραξίες και το μαρκετάρει σαν επικοινωνιακές νίκες. Ας επικεντρωθεί ο Ολυμπιακός να φτιάχνει ρόστερ για να διεκδικεί την Ευρωλίγκα και για την Ελλάδα ουσιαστικά θα έχει έναν κορμό ταλαντούχων Ελλήνων συν τους 6+1 ξένους που επιτρέπει η GBL. Ουσιαστικά δύο ρόστερ με τόμη το όριο ξένων παικτών.
Είναι προβληματικό για θέματα ρυθμού, αγωνιστικής απραξίας και ομοιογένειας; Είναι! Από την άλλη όμως κερδίζεις όσον αφορά την καταπόνηση των παικτών συν ότι δεν χρειάζεται να μπαίνεις σε ανταγωνισμό με τη χωματερή εκατομμυρίων του βάζελου, για παίκτες που η αγωνιστική τους αξία είναι αρκετά χαμηλότερη από τις αξιώσεις του συμβολαίου τους, και δομείς πιο ορθολογικά το ρόστερ σου.
Post Reply