Όλοι ξέρουμε ότι εάν ο Γουοκαπ αποδεσμευθεί θα τον πάρει ο βαζελος
Το ίδιο ισχύει και για τον Ντόρσεϊ
ΠΑΙΚΤΕΣ
- Gabriel_Knight
- newbie
- Posts: 357
- Joined: Fri Jun 20, 2025 1:37 pm
- Location: Κάπου στο δάσος
-
BXL
- newbie
- Posts: 55
- Joined: Fri Jun 20, 2025 4:33 pm
Re: ΠΑΙΚΤΕΣ
Η όλη ατμόσφαιρα είναι ότι του χρόνου θα παίζουν οι πιο ποιοτικοί παίχτες και οι μέχρι τώρα κινήσεις και φήμες δίνουν τον τόνο ότι θέλουμε να χτίσουμε ομάδα με δύο σούπερ αναβαθμισμένες πεντάδες που θα την κουβαλήσουν τα επόμενα χρόνια τραυματισμών επιτρέποντος.
Σίγουρα αυτό δεν κάθεται καλά σε όσους νιώθουν ότι τράβηξαν το κουπί μια πενταετία κι έφεραν τελικά την κούπα. Δεν τους δίνει δικαίωμα όμως να απαιτούν δημοσιοϋπαλλιλιστικα θέση στο ρόστερ. Κι αυτό δείχνει το μεγαλείο του Εβαν. Έφαγε πάγκο μια ολόκληρη χρονιά, δε βγήκε να το πουλήσει θιγμένη θεία και στο τελος ήταν εκεί ηγετης. Το σίγουρο είναι ότι φτιάχνουμε κάτι πάνω σε βασικά κομμάτια αναβαθμίζοντας παράλληλα όσους φεύγουν. Μια πολύ καλή και μια συμπληρωματική κίνηση θέλουμε και είμαστε κομπλέ.
Σίγουρα αυτό δεν κάθεται καλά σε όσους νιώθουν ότι τράβηξαν το κουπί μια πενταετία κι έφεραν τελικά την κούπα. Δεν τους δίνει δικαίωμα όμως να απαιτούν δημοσιοϋπαλλιλιστικα θέση στο ρόστερ. Κι αυτό δείχνει το μεγαλείο του Εβαν. Έφαγε πάγκο μια ολόκληρη χρονιά, δε βγήκε να το πουλήσει θιγμένη θεία και στο τελος ήταν εκεί ηγετης. Το σίγουρο είναι ότι φτιάχνουμε κάτι πάνω σε βασικά κομμάτια αναβαθμίζοντας παράλληλα όσους φεύγουν. Μια πολύ καλή και μια συμπληρωματική κίνηση θέλουμε και είμαστε κομπλέ.
- LeRoi
- newbie
- Posts: 101
- Joined: Mon Jun 23, 2025 9:42 am
- Location: Ischgl
Re: ΠΑΙΚΤΕΣ
Να δω Σλούκα να πανηγυρίζει αγκαλιά με Γουόκαπ και θα τα έχω δει όλα…Gabriel_Knight wrote: Wed Jun 24, 2026 7:22 pm Όλοι ξέρουμε ότι εάν ο Γουοκαπ αποδεσμευθεί θα τον πάρει ο βαζελος
Το ίδιο ισχύει και για τον Ντόρσεϊ
-
BXL
- newbie
- Posts: 55
- Joined: Fri Jun 20, 2025 4:33 pm
Re: ΠΑΙΚΤΕΣ
Πάλι δηλαδή αλλαγή του θα παίζει ο Σλούκας;Gabriel_Knight wrote: Wed Jun 24, 2026 7:22 pm Όλοι ξέρουμε ότι εάν ο Γουοκαπ αποδεσμευθεί θα τον πάρει ο βαζελος
Το ίδιο ισχύει και για τον Ντόρσεϊ
Δεν είναι απίθανο να έχει τέτοια σκέψη ο Τρακης ξέροντας ότι η ένδεια των ελληνικών διαβατηρίων μπορεί να προκαλέσει μεγάλο πρόβλημα στην στελεχωση των ομαδων
- Gabriel_Knight
- newbie
- Posts: 357
- Joined: Fri Jun 20, 2025 1:37 pm
- Location: Κάπου στο δάσος
Re: ΠΑΙΚΤΕΣ
τετοια διαστροφη εχειBXL wrote: Wed Jun 24, 2026 7:33 pmΔεν είναι απίθανο να έχει τέτοια σκέψη ο ΤρακηςGabriel_Knight wrote: Wed Jun 24, 2026 7:22 pm Όλοι ξέρουμε ότι εάν ο Γουοκαπ αποδεσμευθεί θα τον πάρει ο βαζελος
Το ίδιο ισχύει και για τον Ντόρσεϊ
- oikon7
- newbie
- Posts: 347
- Joined: Fri Jun 20, 2025 1:18 pm
- Location: Βέρνη
Re: ΠΑΙΚΤΕΣ
καλό είναι να μην κάνουμε ήρωα ΚΑΝΕΝΑΝ παίκτη, όσο και αν μας αρέσει ο τρόπος που παίζει ή ο χαρακτήρας του ή και τα δύο
Ο Φαλ πληρωνόταν κανονικά φέτος και τελικά υπέγραψε σε dt στον Τράκη. Δεν έχω αμφιβολία ότι το ίδιο θα έκαναν οι περισσότεροι που βρίσκονται στο ρόστερ μας.
Όπως δεν θα είχαν ιδιαίτερους ενδοιασμούς να έρθουν στον Ολυμπιακό παίκτες της ζέλας, αν τα λεφτά και ο χρόνος συμμετοχής ήταν καλά.
Τέλος πάντων, αρκεί εμείς να είμαστε σωστοί στο σχεδιασμό μας.
Ο Φαλ πληρωνόταν κανονικά φέτος και τελικά υπέγραψε σε dt στον Τράκη. Δεν έχω αμφιβολία ότι το ίδιο θα έκαναν οι περισσότεροι που βρίσκονται στο ρόστερ μας.
Όπως δεν θα είχαν ιδιαίτερους ενδοιασμούς να έρθουν στον Ολυμπιακό παίκτες της ζέλας, αν τα λεφτά και ο χρόνος συμμετοχής ήταν καλά.
Τέλος πάντων, αρκεί εμείς να είμαστε σωστοί στο σχεδιασμό μας.
- reignman
- newbie
- Posts: 87
- Joined: Fri Jun 20, 2025 7:10 pm
Re: ΠΑΙΚΤΕΣ
Προμελετημενο ηταν το βιντεο και η συνεντευξη με σκοπο την ασκηση πιεσης στην ομαδα.LeRoi wrote: Wed Jun 24, 2026 7:14 pmΈχω δει το παρακάτω βίντεο στο οποίο δεν αναφέρεται τίποτα από όσα λες. Τον ρωτάνε αν θέλει να κλείσει την καριέρα του στην ομάδα με την οποία σημείωσε επιτυχίες, εδώ στην Αθήνα και απαντάει επί λέξει: I wouldn't say so.karteo wrote: Wed Jun 24, 2026 2:50 pm την συνεντευξη του την ειδες? τον ρωτησαν αν θελει να κλεισει την καριερα του εδω. και τι ειπε οτι εχει ακομη συμβολαιο και θελει το τρεμπλ! ετσι ξεκινησε!
Αν έχει πει κάτι άλλο πριν που έχει κοπεί στο μοντάζ δεν το γνωρίζω.
Eurohoops = Βαρλας.
Το γραφειο που εκπροσωπει τον Walkup = Octagon
Βαρλας = Director στο department of recruiting στην Octagon.
- mark
- newbie
- Posts: 282
- Joined: Tue Sep 02, 2025 11:37 am
- Location: Piraeus
Re: ΠΑΙΚΤΕΣ
Πάντως τείνει να γίνει βολει και το μπασκετ... Χουποφλωριες.
Τελευταίο ανάχωμα το ποδόσφαιρο που γίνονται ακόμα...δύσκολα τέτοιες μετακινήσεις.
Τελευταίο ανάχωμα το ποδόσφαιρο που γίνονται ακόμα...δύσκολα τέτοιες μετακινήσεις.
ΜΟΝΟ ΘΡΥΛΟΣ!!! ΠΕΡΑΙΑ ΜΟΥ ΠΕΡΑΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΣΑΡΩΝΙΚΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΜΑΡΙ ΣΟΥ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΟΥ!!!
- LeRoi
- newbie
- Posts: 101
- Joined: Mon Jun 23, 2025 9:42 am
- Location: Ischgl
Re: ΠΑΙΚΤΕΣ
Πιθανότατα. Αυτό ωστόσο δεν αλλάζει το γεγονός ότι ο Θωμάς χειρίστηκε βλακωδώς το θέμα της ανανέωσης του συμβολαίου του. Ας ελπίσουμε ότι θα λήξει σύντομα και αναίμακτα το ζήτημα.reignman wrote: Thu Jun 25, 2026 3:35 amΠρομελετημενο ηταν το βιντεο και η συνεντευξη με σκοπο την ασκηση πιεσης στην ομαδα.LeRoi wrote: Wed Jun 24, 2026 7:14 pmΈχω δει το παρακάτω βίντεο στο οποίο δεν αναφέρεται τίποτα από όσα λες. Τον ρωτάνε αν θέλει να κλείσει την καριέρα του στην ομάδα με την οποία σημείωσε επιτυχίες, εδώ στην Αθήνα και απαντάει επί λέξει: I wouldn't say so.karteo wrote: Wed Jun 24, 2026 2:50 pm την συνεντευξη του την ειδες? τον ρωτησαν αν θελει να κλεισει την καριερα του εδω. και τι ειπε οτι εχει ακομη συμβολαιο και θελει το τρεμπλ! ετσι ξεκινησε!
Αν έχει πει κάτι άλλο πριν που έχει κοπεί στο μοντάζ δεν το γνωρίζω.
Eurohoops = Βαρλας.
Το γραφειο που εκπροσωπει τον Walkup = Octagon
Βαρλας = Director στο department of recruiting στην Octagon.
-
berserker
- newbie
- Posts: 10
- Joined: Thu Jun 19, 2025 7:14 pm
Re: ΠΑΙΚΤΕΣ
Ρε μάγκες λόγω των τελευταίων εξελίξεων (Fall στον βαζελο, εκκρεμές ανανεώσεις Walkup και Dorsey), αναρωτιέμαι το όριο ξένων στην Ελλάδα, ποιον ακριβώς ωφελεί; Ένα μέτρο που έχει νόημα μόνο αν γίνονται επενδύσεις στις υποδομές και υπάρχει μέριμνα για ανάδειξη και αξιοποίηση εγχώριου ταλέντου, κάτι που στην Ελλάδα είναι ανύπαρκτο (τουλάχιστον αυτό προκύπτει από τη δική μου ενασχόληση).
Η σκέψη που με τρώει διαχρονικά και τώρα επανέρχεται είναι η εξής (και ας απαντήσει κάποιος πιο συγκροτημένος, γιατί έχω απηυδήσει με την κατάσταση και οδηγούμε σε αυτήν ως μονόδρομο): Οποίος Έλληνας ζητάει λεφτά που δεν του αναλογούν να πηγαίνει στο τρακη που πληρώνει υπεραξίες και το μαρκετάρει σαν επικοινωνιακές νίκες. Ας επικεντρωθεί ο Ολυμπιακός να φτιάχνει ρόστερ για να διεκδικεί την Ευρωλίγκα και για την Ελλάδα ουσιαστικά θα έχει έναν κορμό ταλαντούχων Ελλήνων συν τους 6+1 ξένους που επιτρέπει η GBL. Ουσιαστικά δύο ρόστερ με τόμη το όριο ξένων παικτών.
Είναι προβληματικό για θέματα ρυθμού, αγωνιστικής απραξίας και ομοιογένειας; Είναι! Από την άλλη όμως κερδίζεις όσον αφορά την καταπόνηση των παικτών συν ότι δεν χρειάζεται να μπαίνεις σε ανταγωνισμό με τη χωματερή εκατομμυρίων του βάζελου, για παίκτες που η αγωνιστική τους αξία είναι αρκετά χαμηλότερη από τις αξιώσεις του συμβολαίου τους, και δομείς πιο ορθολογικά το ρόστερ σου.
Η σκέψη που με τρώει διαχρονικά και τώρα επανέρχεται είναι η εξής (και ας απαντήσει κάποιος πιο συγκροτημένος, γιατί έχω απηυδήσει με την κατάσταση και οδηγούμε σε αυτήν ως μονόδρομο): Οποίος Έλληνας ζητάει λεφτά που δεν του αναλογούν να πηγαίνει στο τρακη που πληρώνει υπεραξίες και το μαρκετάρει σαν επικοινωνιακές νίκες. Ας επικεντρωθεί ο Ολυμπιακός να φτιάχνει ρόστερ για να διεκδικεί την Ευρωλίγκα και για την Ελλάδα ουσιαστικά θα έχει έναν κορμό ταλαντούχων Ελλήνων συν τους 6+1 ξένους που επιτρέπει η GBL. Ουσιαστικά δύο ρόστερ με τόμη το όριο ξένων παικτών.
Είναι προβληματικό για θέματα ρυθμού, αγωνιστικής απραξίας και ομοιογένειας; Είναι! Από την άλλη όμως κερδίζεις όσον αφορά την καταπόνηση των παικτών συν ότι δεν χρειάζεται να μπαίνεις σε ανταγωνισμό με τη χωματερή εκατομμυρίων του βάζελου, για παίκτες που η αγωνιστική τους αξία είναι αρκετά χαμηλότερη από τις αξιώσεις του συμβολαίου τους, και δομείς πιο ορθολογικά το ρόστερ σου.