Page 94 of 106
Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
Posted: Sat May 30, 2026 8:17 am
by cris
Ναι τον Ρεγες
Τωρα σχετικα με τον Φουρνιε προσωπικα δεν νομιζω οτι πηγε πίσω. Αφηνει τα μη κρισιμα σημεια του ματς στον Dorsey και παιζει στη 2η 4η περιοδο. Η 1η περιοδος ειναι σχεδον αδιαφορη στο μπασκετ, με τη μονακο πχ ημασταν ισα ισα στις 1ες περιοδους.
Το θεμα ειναι ποιος τελειωνει το ματς οχι ποιος το αρχιζει
Ο Χορτον Τακερ πχ στη Φενερ σχεδον παντα δεν ξεκινα 5αδα μονο με μας στο φ4 ξεκινησε αλλα ειναι ο καλυτερος παικτης τους
Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
Posted: Sat May 30, 2026 4:19 pm
by erisgr
Πολυ επαγγελματικη η ομαδα, ξεπερασε τα πανηγυρια γρηγορα. Πρωτη φορα ειμαι τοσο αισιοδοξος για τους τελικους αλλα οπως και να ναι κινδυνευουμε παντα απο την περιφημη "ελληνικη πραγματικοτητα".και απο το να χαλασει το μυαλό μας.
Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
Posted: Sat May 30, 2026 4:38 pm
by mark
erisgr wrote: Sat May 30, 2026 4:19 pm
Πολυ επαγγελματικη η ομαδα, ξεπερασε τα πανηγυρια γρηγορα. Πρωτη φορα ειμαι τοσο αισιοδοξος για τους τελικους αλλα οπως και να ναι κινδυνευουμε παντα απο την περιφημη "ελληνικη πραγματικοτητα".και απο το να χαλασει το μυαλό μας.
Η διαιτησια παντως εκανε προπονηση στα ματσακια με τον μπαογκ
Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
Posted: Tue Jun 02, 2026 8:28 pm
by oikon7
Έχω μεγάλη περιέργεια να δω αν η ομάδα αρθεί στο ύψος των περιστάσεων στους Τελικούς με τη ζέλα.
Οι ημιτελικοί με αεκ πήγαν οκ, αλλά δεν πρέπει να υποτιμήσουμε τη ζέλα.
Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
Posted: Wed Jun 03, 2026 7:05 am
by Rower
Bαζελοκτονια Νο 1 !
Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
Posted: Wed Jun 03, 2026 6:52 pm
by oikon7
Αν και ξεκινήσαμε με απανωτά λάθη (πολλά πουλήματα μπάλας, αιρμπολ τρίποντα Βεζένκοφ / Γουόκαπ κ.τ.λ.) δεν το πληρώσαμε και μείναμε μπροστά στο σκορ στην 1η περίοδο.
Πολλή καλύτερη 2η περίοδος, με +12 π. στο ημίχρονο.
Χάιλαιτ το τρίποντο Παπ ακριβώς στη λήξη της 1ης περιόδου - υπό πίεση και με ταμπλό, πίσω από το κέντρο.
Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
Posted: Wed Jun 03, 2026 6:55 pm
by erisgr
Σκληρο ματς , το περιμεναμε ειναι με την πλατη στον τοιχο και θα το πανε μεχρι τελους με σκληραδα αλλα ειναι και αρκετα συγκεντρωμενοι. .
Χτυπαμε πολυ στα ψηλα , και ισως σε επομενο ματς δουμε τον Χολ αντι του τζοουνς, εχιυν πολυ μεγαλο προβλημα με τα χαμηλα σχήματα.
Πρεπει να μειωσουμε τα λαθη μας παντως.
Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
Posted: Wed Jun 03, 2026 7:09 pm
by oikon7
Πάντως μου κάνει εντύπωση ότι έχει κενά καθίσματα.
Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
Posted: Wed Jun 03, 2026 7:17 pm
by pani0202
Θα μπορουσαμε να παμε για σκορ ρεκορ σημερα αν μεναμε σοβαροι σε εκεινο το διλεπτο που μας εβαλαν καμμια δεκαρια ποντους μαζεμενους. Πανε για δυνατη πιπα παντως σημερα ετσι κι αλλιως.
Re: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
Posted: Wed Jun 03, 2026 7:23 pm
by pani0202
Ελεος, παμε να τους βαλουμε στο παιχνιδι απο το πουθενα.