ακριβως. γιατι οσοι λενε α καναμε τα σκεδια (σικ) εχουμε και τα φραγκα (ξανα σικ) και αρα γιατι δεν μας λενε βαλτε τις μπουλντοζες, κοροιδευουν τον κοσμο.Kristensen7 wrote: Wed Jun 24, 2026 9:34 am Ας αράξουμε στα κυβικά μας γιατι ουσιαστικά τιποτα δεν έγινε στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Θα ξαναερθει εκεί το θεμα με εισήγηση της Υπηρεσίας Δόμησης και τοτε θα γινει ψηφοφορία.
Θα περάσει βεβαια είτε έτσι είτε αλλιώς.
Αλλά ο δρόμος μεχρι να ξεκινήσουν έργα είναι εφάμιλλος της διάβασης των Άλπεων απο τον Αννίβα.
Και οι δικοι μας ελέφαντες ειναι ολίγον τι ψοφοδεείς
επενδυση 250εκ (λενε τωρα) με τετοιες αναγκες για αλλαγη συντελεστη δομησης, υψους, πολεοδομικες εγκρισεις, πιθανες περιβαλλοντικες μελετες, συγκοινωνιακες μελετες (εφοσον ισχυουν τα περι καταργησης δρομων γυρω), πιθανες δανειακες συμβασεις (γιατι κασερι 250 να το δω να γινεται και τι στον κοσμο), καθαρισμα εκκρεμοτητων Καραισκακης ΑΕ, νεα συμφωνια παραχωρησης με ΓΓΑ, αδειες κατεδαφισης, αδειες κατασκευης και αλλα που μου διαφευγουν δεν γινονται με στυλ παταμε το κουμπι και βγαινει μια χοντρη.
θελει πολυ σοβαρο προτζεκτ μανατζμεντ και συνεχως ενεργειες, συζητησεις, συντονισμο και εμεις δεν μπορουμε να βρουμε ενα αρ.μπακ τοσα χρονια.
δεν ειναι εποχες ολυμπιακων αγωνων που ειχαν γινει γυαλι ολα με κατι απιθανα ΠΔ και νομους και αποφασεις και εγκρισεις για να προφτασουν τους χρονους