ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Post Reply
User avatar
reignman
newbie
Reactions:
Posts: 87
Joined: Fri Jun 20, 2025 7:10 pm

Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Post by reignman »

Eγω μια φορα συνδρομη για να βλεπω Α1 δεν πληρωνω.

Και το λεω αυτο γιατι απο οτι λενε σε "πλατφορμα" θα την βαλει την Α1 ο Αλασκουζος.

Και αρχιζει και μου την σπαει ιδιαιτερα η πολιτικη της ομαδας ΕΙΔΙΚΑ αν ισχυει οτι τελικα θα κλειδωθει και το πρωταθλημα πισω απο paywall, εχουμε ηδη μακραν τα πιο ακριβα διαρκειας... πανε να κανουν price out ακομα και απο την τηλεοραση τους φιλους που δεν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να πανε γηπεδο?
Rower
newbie
Reactions:
Posts: 92
Joined: Mon Jun 30, 2025 1:34 pm

Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Post by Rower »

iceman7 wrote: Thu Jun 25, 2026 1:50 pm
Rower wrote: Thu Jun 25, 2026 10:56 am Tελικα συμφωνησαμε και εμεις να δειχνει τα παιχνιδια της GBL το καναλι του Αλαφουζου, Ομοφωνη αποφαση λενε.
Δεν είναι κακο νομίζω.
Περισσότερα λεφτά
Όχι στα γνωστά λαμόγια
Ο Αλαφούζος δεν θεωρώ ότι θα αβανταρει τον Τρακη
Ναι αλλα αβανταρει η δικη μας ΚΑΕ τον Αλαφουζο. :D
User avatar
mark
newbie
Reactions:
Posts: 282
Joined: Tue Sep 02, 2025 11:37 am
Location: Piraeus

Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Post by mark »

reignman wrote: Thu Jun 25, 2026 3:17 pm Eγω μια φορα συνδρομη για να βλεπω Α1 δεν πληρωνω.

Και το λεω αυτο γιατι απο οτι λενε σε "πλατφορμα" θα την βαλει την Α1 ο Αλασκουζος.

Και αρχιζει και μου την σπαει ιδιαιτερα η πολιτικη της ομαδας ΕΙΔΙΚΑ αν ισχυει οτι τελικα θα κλειδωθει και το πρωταθλημα πισω απο paywall, εχουμε ηδη μακραν τα πιο ακριβα διαρκειας... πανε να κανουν price out ακομα και απο την τηλεοραση τους φιλους που δεν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να πανε γηπεδο?
Ολυμπιακός Ψυχικού :D
ΜΟΝΟ ΘΡΥΛΟΣ!!! ΠΕΡΑΙΑ ΜΟΥ ΠΕΡΑΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΣΑΡΩΝΙΚΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΜΑΡΙ ΣΟΥ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΟΥ!!!
Post Reply