Eγω μια φορα συνδρομη για να βλεπω Α1 δεν πληρωνω.
Και το λεω αυτο γιατι απο οτι λενε σε "πλατφορμα" θα την βαλει την Α1 ο Αλασκουζος.
Και αρχιζει και μου την σπαει ιδιαιτερα η πολιτικη της ομαδας ΕΙΔΙΚΑ αν ισχυει οτι τελικα θα κλειδωθει και το πρωταθλημα πισω απο paywall, εχουμε ηδη μακραν τα πιο ακριβα διαρκειας... πανε να κανουν price out ακομα και απο την τηλεοραση τους φιλους που δεν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να πανε γηπεδο?
ΔΙΟΙΚΗΣΗ
-
Rower
- newbie
- Posts: 92
- Joined: Mon Jun 30, 2025 1:34 pm
Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Ναι αλλα αβανταρει η δικη μας ΚΑΕ τον Αλαφουζο.
- mark
- newbie
- Posts: 282
- Joined: Tue Sep 02, 2025 11:37 am
- Location: Piraeus
Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Ολυμπιακός Ψυχικούreignman wrote: Thu Jun 25, 2026 3:17 pm Eγω μια φορα συνδρομη για να βλεπω Α1 δεν πληρωνω.
Και το λεω αυτο γιατι απο οτι λενε σε "πλατφορμα" θα την βαλει την Α1 ο Αλασκουζος.
Και αρχιζει και μου την σπαει ιδιαιτερα η πολιτικη της ομαδας ΕΙΔΙΚΑ αν ισχυει οτι τελικα θα κλειδωθει και το πρωταθλημα πισω απο paywall, εχουμε ηδη μακραν τα πιο ακριβα διαρκειας... πανε να κανουν price out ακομα και απο την τηλεοραση τους φιλους που δεν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να πανε γηπεδο?
ΜΟΝΟ ΘΡΥΛΟΣ!!! ΠΕΡΑΙΑ ΜΟΥ ΠΕΡΑΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΣΑΡΩΝΙΚΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΜΑΡΙ ΣΟΥ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΟΥ!!!