Και επειδή συνηθίσαμε με τους πονηρούς τόσα χρόνια... λέγε ότι θες μόνος σου.
Καλά που δεν πήγατε στο ΣΕΦ...να δεις τι είναι πραγματικά παρατημένο που ΚΑΙ ΠΑΛΙ εγώ δεν το λέω παρατημένο καθώς ότι μπορούσαν το έχουν κάνει στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ και σε γήπεδα που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ.