Το μόνο συμπέρασμα που έβγαλα από τη φάση των Ομίλων είναι ότι η Γαλλία βρίσκεται ένα επίπεδο πάνω από όλους τους υπόλοιπους σε επίπεδο ατομικού ταλέντου.
Το πώς θα συνεχίσουν ως ομάδα είναι ένα ερώτημα, αλλά ένας προς έναν δεν παίζονται από κανέναν.