Page 15 of 15

Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Posted: Wed Jun 24, 2026 1:54 pm
by Rower
Voikon wrote: Wed Jun 24, 2026 12:01 pm Μεχρι να γινουν ολα αυτα δεν μπορουν να κανουν μια καλη ανακαινιση στο Καραισκακη που ειναι σαν παρατημενο;

Επισης, μια καλη μπουτικ (και οχι αποθηκη οπως ειναι τωρα) θα βοηθουσε. Kαι μετα το τελος των αγωνων καλο θα ηταν καποιος να δινει οδηγιες για το που πρεπει να παμε.

Περπατησαμε χλμ εχοντας μαζι μικρα παιδια και περασαμε τρεις γεφυρες (αν εβρεχε μαλλον θα τα κολυμπουσαμε τα ποταμια) για να βρουμε ενα γαμωταξι.

Ας φτιαξουν τα βασικα και μετα κανουν αυτα τα χρονοβορα.
Πως σας προκυπτουν ολα αυτα ρε παιδια? Το πιο ευκολοπροσβασιμο γηπεδο ειναι το Καραισκακης με ηλεκτρικο σταθμο ακριβως διπλα στο γηπεδο, γραμμες λεωφορειων και μικρες αποστασεις να διανυθουν με τα ποδια. Το γηπεδο αδειαζει και γεμιζει ταχιστα η δε κατασταση του δεν ειναι τραγικη οπως την περιγραφετε παροτι εχουν περασει 22 χρονια απο την κατασκευη του.

Εχετε παει σε αλλα γηπεδα? ΟΑΚΑ, Alwyn να δειτε ποσες ωρες πριν πρεπει να ξεκινησει καποιος για να μπει και να βγει προκειμενου να φτασει σε μεσο μεταφορας?

Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Posted: Wed Jun 24, 2026 2:56 pm
by karteo
iceman7 wrote: Wed Jun 24, 2026 1:32 pm
karteo wrote: Wed Jun 24, 2026 6:58 am
iceman7 wrote: Wed Jun 24, 2026 4:45 am

Γελάει ο κόσμος με τον παππα που πουλάει ο Βαγγελας.
Και ακόμα περισσότερο με το ότι εγκρίθηκε απο το δημοτικό συμβούλιο Πειραιά.
Μια «έγκριση» χωρίς καμία νομική συνέπεια.
Μακέτα και παπατζηλικι.

Εφόσον βαρέθηκε καλό είναι να αποχωρήσει.
Βασικά το ότι του πήρε πρωτάθλημα ο Ηλιόπουλος είναι από μόνος του λόγος.
εχει νομικη συνεπεια η εγκριση του δημου. οι πολεοδομικες αλλαγες, αλλαγες συντελεστη δομησης, υψους δομησης, περνανε απο το Δημο πρωτα.

πως προκυπτει οτι βαρεθηκε? τι βλακειες λες?

για το γηπεδο η αποψη μου ειναι οτι θελει πολλες εγκρισεις ακομη και θα παρει τουλαχιστον 2 χρονια για να ξεκινησει οτιδηποτε.

τα αλλα ειναι κολληματα του καθενος μας.
Καμία νομική συνέπεια δεν έχει.
Δεν αλλάζει ρυμοτομικά και ΣΔ ο δήμος.
Στην καλύτερη γνωμοδοτεί απλά για τις χρήσεις.
Η όλη παρουσίαση ήταν καθαρά επικοινωνιακή ….
Δεν πιστεύω ότι έχει σκοπό να βάλει τόσα φράγκα και δη μόνος.
Βασικά και να τα έβαζε μαλακια θα είναι όταν όλοι παίρνουν τσάμπα κρατικό χρήμα.
Το ότι επιχειρηματίας ων νομίζει ότι μπορεί να τα βάζει με το γκουβερνο δείχνει πόσο πρόβλημα έχει.
Γιατί είναι η δεύτερη στη σειρά κυβέρνηση με την οποία τσακώνεται.
Τυχαίο ;
με το συμπαθειο αλλα προκειμενου να σταματησεις να λες μαλακιες σου προτεινω να χρησιμοποιησεις ΑΙ αφου δεν με πιστευεις:

"Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε το επιτρεπόμενο ύψος μιας ευρύτερης περιοχής ή ενός οικοδομικού τετραγώνου, δεν υφίσταται ιδιωτική διαδικασία αδείας. Απαιτείται τροποποίηση του Τοπικού Πολεοδομικού Σχεδίου (ΤΠΣ) ή του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου (ΓΠΣ) του εκάστοτε Δήμου."

τα υπολοιπα δεν τα διαβασα καν. θα επρεπε πριν μου απαντησεις να εχεις ψαξει. τοσα χρονια επρεπε να το εχεις μαθει το μαθημα.

ααα και παρε αλλη μια γιατι επρεπε πρωτα να παει στο Δημο για τις εγκρισεις:
"μια γενική αλλαγή των όρων και του συντελεστή δόμησης μιας ευρύτερης περιοχής μπορεί να προκύψει μόνο μέσω της εκπόνησης και έγκρισης Τοπικών ή Ειδικών Πολεοδομικών Σχεδίων (ΤΠΣ / ΕΠΣ). Αυτή είναι μια μακροπρόθεσμη διαδικασία που εγκρίνεται με Προεδρικό Διάταγμα, ύστερα από εκτεταμένες μελέτες και διαβουλεύσεις με τους τοπικούς φορείς και τα αρμόδια δημοτικά συμβούλια."

θα επρεπε να εχεις κανει το homework πριν μου απαντησεις γιατι το κανω εγω πριν γραψω. εχει νομικη συνεπεια γιατι η εγκριση του ειναι απαραιτητη προυποθεση για την εκδοση ΠΔ και λοιπων εγκρισεων. δεν εγκρινει ο Δημος, δεν προχωραει τιποτε.

μπορεις να εισαι οσο αντιμαρινακικος θελεις, αρκει να γραφεις με στοιχεια. η πλακα ειναι πως σε οσους λεω τα ιδια με λενε εμενα αντιμαριν! επειδη τους λεω οτι θελει πολλα ακομη δηλαδης.

εγω πιστευω οτι το γηπεδο γινεται. θελει χρονο ομως και η μαλακια που κανουν τωρα ειναι πως το παρουσιαζουν σαν piece of cake!!!

εκει να κανουμε οση κριτικη θες. αυτο ειναι το επικοινωνιακο! αλλα το γηπεδο γινεται, αυτοι που ξερουν ξερουν οτι εχει γινει πολλη δουλεια, και επισης καποιοι γνωστοι εχουν ακομη περισσοτερη γνωση. το πραγμα το προχωρανε σοβαρα αλλα αυτα τα αρθρα περι ευκολου εγχειρηματος ειναι κωμικες μαλακιες και καλο θα ειναι να κοπουν. θελει τουλαχιστον 2ετια μονο για ολες τις ρυθμισεις, εγκρισεις, μελετες κλπ

Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Posted: Wed Jun 24, 2026 4:11 pm
by Rower
θεωρω οτι ΑΝ η διαδικασια επεκτασης αρχισει οχι την επομενη χρονια αλλα την μεθεπομενη θα ειναι μεγαλη επιτυχια και το μονο σίγουρο ειναι οτι για μια τουλαχιστον χρονια θα ξεσπιτωθουμε για να γινει αυτη η επέκταση.
Πιο σημαντικο για μενα θα ηταν αν με καποιο τροπο καταφερναν να ξεκαθαρισουν το καθεστως ιδιοκτησιας γιατι οπως εχω γραψει πολλες φορες τον γηπεδο δεν ανηκει στον Ολυμπιακο.

Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Posted: Wed Jun 24, 2026 6:34 pm
by mark
iceman7 wrote: Wed Jun 24, 2026 1:27 pm
mark wrote: Wed Jun 24, 2026 12:16 pm Ε ρε Αγια Σοφια που σας χρειαζεται μερικων.... Οδηγίες για 400μετρα αποσταση που ειναι ο ηλεκτρικός και ακριβως μπροστά του πιάτσα ταξί? 34000 κοσμος δε μπορούσατε να ρωτήσετε κάποιον?

Εντάξει είπαμε...μίρλα...αλλά αυτά είναι παράνοια που γράφονται.

Μπουτικ σαν αποθήκη? Σίγουρα έχεις πάει στη δική μας? Ξέρεις ο Ολυμπιακός παίζει στο Καραϊσκάκης... :D Είχε φτιαχτεί το μουσείο, πήγες?

Πάντως για γήπεδο 20+ χρόνων μια χαρά είναι...η εικόνα παρατημένου είναι μάλλον υπερβολική ειδικά αν θυμόμαστε και σε ποιά χώρα βρισκόμαστε. Φαντάζομαι η Ουέφα δε θα έδινε τελικό Super Cup σε παρατημένο γήπεδο χωρίς ασφάλεια και παροχές....
Σπασμένα καρεκλάκια επι χρονια ….
Αχουρι δεν είναι αλλά θέλει συμμάζεμα
μου το έχουν αλλάξει 3 φορές αμέσως. Enough said.

Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Posted: Wed Jun 24, 2026 10:10 pm
by oikon7
mark wrote: Wed Jun 24, 2026 4:33 am Νίκο μέλος εσύ είσαι? Γιατί καλά τα ζητάμε όλα από τους άλλους εκ του καναπέως...

Δηλαδή να ντρέπεται αυτός που βάζει μερικά εκατομμύρια και όχι οι Ολυμπιακάρες που δε συμμετέχουν? Εδώ βρε συ έχουν μείνει ακόμα απούλητες χρυσές κάρτες των 5000. Δηλαδή ούτε μέτριοι επιχειρηματίες....

Άλλωστε δεν αναφέρθηκε αν ματώνει...αλλά αν τα καταφέρνει όλα αυτά τα χρόνια και το συμπέρασμα είναι ότι τα έχει καταφέρει πολύ καλά. 100% επιτυχία βέβαια μιας και αναφέρεις το βόλει δεν έχει κανένας για άπειρους λόγους ακόμα και στατιστικούς.

Φοβάμαι ότι λες απαράδεκτες αφελείς χοντράδες...το ποιοι και αν κρέμονται από τα καλαμπαλίκια ποιου το έχουμε δει με τους ανταγωνιστές μας...αλλά και με το μπάσκετ όταν ήταν οι αφοί ανίσχυροι οικονομικά.
Μέλος; Εννοείς το καπέλο για να βγάλεις εισιτήριο; Αν αυτό εννοείς, ναι το πληρώνω κανονικά όποτε τραβιέμαι γήπεδο... Αν εννοείς κάτι άλλο, μην είστε κορόιδα και δίνετε τα φράγκα σας στο Μαρινάκη: κανονικά εκείνος θα έπρεπε να σας πληρώνει. Αλλά δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς κάνουν τα 'μέλη'... κάτι θυμάμαι από την εποχή του Πέτρου του Κόκκαλη.

Για το αν τα 'καταφέρνει' ο Πρόεδρος αυτά τα χρόνια... οκ, εκεί έχεις βάλει το ταβάνι. Όσο για το ποιος είναι αφελής ή λέει απαράδεκτες χοντράδες, ας το αφήσουμε.

Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Posted: Wed Jun 24, 2026 10:16 pm
by oikon7
mark wrote: Wed Jun 24, 2026 12:16 pm Ε ρε Αγια Σοφια που σας χρειαζεται μερικων.... Οδηγίες για 400μετρα αποσταση που ειναι ο ηλεκτρικός και ακριβως μπροστά του πιάτσα ταξί? 34000 κοσμος δε μπορούσατε να ρωτήσετε κάποιον?

Εντάξει είπαμε...μίρλα...αλλά αυτά είναι παράνοια που γράφονται.

Μπουτικ σαν αποθήκη? Σίγουρα έχεις πάει στη δική μας? Ξέρεις ο Ολυμπιακός παίζει στο Καραϊσκάκης... :D Είχε φτιαχτεί το μουσείο, πήγες?

Πάντως για γήπεδο 20+ χρόνων μια χαρά είναι...η εικόνα παρατημένου είναι μάλλον υπερβολική ειδικά αν θυμόμαστε και σε ποιά χώρα βρισκόμαστε. Φαντάζομαι η Ουέφα δε θα έδινε τελικό Super Cup σε παρατημένο γήπεδο χωρίς ασφάλεια και παροχές....
ό,τι σε λέει ο Βαγγέλης... το γήπεδο είναι παρατημένο, η μπουτίκ όχι απλώς αποθήκη, αλλά αποθήκη του Λιντλ.

Το μουσείο άνοιξε πέρσι τον Αύγουστο. Από τότε τρεις φορές επιχείρησα να πάω με τα παιδιά μου, τρεις φορές πήρα τα @@ μου.

Μην βάζετε τον πήχυ τόσο χαμηλά, το Καραϊσκάκη είναι σε Α Θ Λ Ι Α κατάσταση.

Re: ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Posted: Wed Jun 24, 2026 10:18 pm
by oikon7
Rower wrote: Wed Jun 24, 2026 1:54 pm
Voikon wrote: Wed Jun 24, 2026 12:01 pm Μεχρι να γινουν ολα αυτα δεν μπορουν να κανουν μια καλη ανακαινιση στο Καραισκακη που ειναι σαν παρατημενο;

Επισης, μια καλη μπουτικ (και οχι αποθηκη οπως ειναι τωρα) θα βοηθουσε. Kαι μετα το τελος των αγωνων καλο θα ηταν καποιος να δινει οδηγιες για το που πρεπει να παμε.

Περπατησαμε χλμ εχοντας μαζι μικρα παιδια και περασαμε τρεις γεφυρες (αν εβρεχε μαλλον θα τα κολυμπουσαμε τα ποταμια) για να βρουμε ενα γαμωταξι.

Ας φτιαξουν τα βασικα και μετα κανουν αυτα τα χρονοβορα.
Πως σας προκυπτουν ολα αυτα ρε παιδια? Το πιο ευκολοπροσβασιμο γηπεδο ειναι το Καραισκακης με ηλεκτρικο σταθμο ακριβως διπλα στο γηπεδο, γραμμες λεωφορειων και μικρες αποστασεις να διανυθουν με τα ποδια. Το γηπεδο αδειαζει και γεμιζει ταχιστα η δε κατασταση του δεν ειναι τραγικη οπως την περιγραφετε παροτι εχουν περασει 22 χρονια απο την κατασκευη του.

Εχετε παει σε αλλα γηπεδα? ΟΑΚΑ, Alwyn να δειτε ποσες ωρες πριν πρεπει να ξεκινησει καποιος για να μπει και να βγει προκειμενου να φτασει σε μεσο μεταφορας?
Ειλικρινής ερώτηση: έχεις πάρει μία φορά τον Ηλεκτρικό από το σταθμό στο γήπεδο αμέσως μετά από αγώνα της ομάδας τα τελευταία 5 χρόνια;